Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om det er noen i lokallaget deres som skal oppover til ACR 25-27 august. Vi i Trondheim skal prøve å ordne en form for cruising( kolonne) oppover. Interessert? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har planer om å kjøre oppover en tur. Har vert gøy å kjørt sammen da. Er det mange fra Tr.Heim som skal oppover da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har planer om å kjøre oppover en tur. Har vert gøy å kjørt sammen da. Er det mange fra Tr.Heim som skal oppover da?

Kan jo sjekke tråden i Trondheims-forumet, så ser du jo litt hva vi planlegger..

 

Veit det er en del som har brukt å kjøre før om årene, men jeg har ingen erfaring ang hvor mange som bruker å dra samtidig..

 

Forøvrig snakkes det om å dra i 9-tida på Fredag, må vel starte fra Nordmøre på ett horribelt tidspunkt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Lurer på om det er noen i lokallaget deres som skal oppover til ACR 25-27 august. Vi i Trondheim skal prøve å ordne en form for cruising( kolonne) oppover. Interessert?

 

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg oppover på dette. Men det viser seg at dette kommer til å kollidere med den helgen jeg reiser på sjøen igjen : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.