#1 Skrevet Juli 12, 2006 Såeh, hvor mange er det som har tenkt seg oppover til Mo i Rana på slutten av August, og hvor mange kjører på Fredagsmorgen? Jeg skal iaffal oppover Hva anser dere som ok avreisetid? Banen åpner vel fire eller fem på Fredag.. Bør vel påberegne 5-6 timer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2006 Jeg skal! 5-6 timer tror jeg blir snaut. Om du kommer opp på 7 timer bør du være rimelig fornøyd. Så om vi forlater byen i 10-tida, omtrent? Eller blir det for tidlig\sent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2006 Denne gangen rekker jeg det nok Avgang ca 9 på fredags morgen, hvis det ikke blir endret til torsdag ettermiddag....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2006 Denne gangen rekker jeg det nok Avgang ca 9 på fredags morgen, hvis det ikke blir endret til torsdag ettermiddag....... Jeg har iallefall tengt meg oppåver dit. Men får se vilken arbeidstider jeg har i ny jobben. Men 7 timer, får da være måte på kor sakte man skal kjøre.!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2006 Jeg har iallefall tengt meg oppåver dit. Men får se vilken arbeidstider jeg har i ny jobben.Men 7 timer, får da være måte på kor sakte man skal kjøre.!. Vel, har kjørt til mosjøen ett 'par' ganger før, og bruker gjerne 6 timer opp dit, bruker vel enda en time opp til ACR? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2006 Jeg skal også! Drar vel i den tiden vi kommer frem til. Men 9-10 fredags morgen høres ikke dumt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2006 Men 7 timer, får da være måte på kor sakte man skal kjøre.!. Det er ca 50 mil til banen og med stopp for bensin, mat osv går det ca 8 timer. Kolonnen går i normal fart oppover da vi venter med "kappkjøringa" til vi kommer på banen På vei ned så har man så mye "svinkjøring" i kroppen at 30 over grensa ikke gir spenning i det hele tatt, så det er bedre å slappe av i tilnærmede lovlige hastigheter......... Mvh "gammel hattkaill" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2006 Gidder i hvertfall ikke å kjøre oppover på Torsdagskvelden jeg, så er kun Fredagsmorgen som er akutell for min del.. Men 9-tida høres jo sikkert fint ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2006 Er fredag som er aktuelt for mitt tilfelle iaffal.. men 9, 10, det er det samme for meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2006 Bømp. Ble det så avreisedato ble på fredag i 9tida..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2006 Bømp. Ble det så avreisedato ble på fredag i 9tida..? Satser på det Oppmøte på Bunnpris der lokallagsmøtene foregår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2006 Høres fornuftig ut. Da skal jeg høre om jeg får fri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 31, 2006 Fri er i boks, må vel forhøre meg med reisefølget da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 31, 2006 Kommer kl. 9 fredags morgen jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2006 Da gikk overnattingen min i Mo i vasken, hvor skal folk overnatte? Finnes det en campingplass i nærheten ellerno? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 21, 2006 Da gikk overnattingen min i Mo i vasken, hvor skal folk overnatte? Finnes det en campingplass i nærheten ellerno? Ja det finnes det, men husker ikke navnet på dem. Skal være en ikke langt fra banen, men et godt stykke fra sentrum. Du får ta fram internetten og prøv å søk dæ fram. Det var sånn jeg fant hotellet som jeg skal ligge på. Det heter Hotell Ole Tobias, og ligger i byen. Det ble en forandring på planene mine også, skal sitte på med bror til Egil Storbækken ( ES-tuning). Vi kommer til Nidarvoll som avtalt likevel. Snakkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 21, 2006 kommer du ikke i egen bil jann gunnar??? ses vel fredags ettermiddag når vi kommer fra jobb og opp til acr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2006 kommer du ikke i egen bil jann gunnar??? ses vel fredags ettermiddag når vi kommer fra jobb og opp til acr.. Ska kjør med A8`n til John. Vi skal trekke bilhenger med bil oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 21, 2006 Jeg kommer ikke til å stille på Nidarvoll desverre! Skal være med i Tevo-kolonna som sjåfør, og vi kjører noe tidligere.. Men vi snakkes på Mo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 21, 2006 Jeg kommer ikke til å stille på Nidarvoll desverre! Skal være med i Tevo-kolonna som sjåfør, og vi kjører noe tidligere.. Men vi snakkes på Mo! Skal dere dra tidligere dere nå da? Ingen som har sagt noe om det! Trodde ni-tia var tidlig nok jeg. Men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 21, 2006 Skal dere dra tidligere dere nå da? Ingen som har sagt noe om det! Trodde ni-tia var tidlig nok jeg. Men men Bare de fra Tevo som kjører tidligere! Jeg er bare med desverre, så lite jeg kan gjøre med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 21, 2006 Da gikk overnattingen min i Mo i vasken, hvor skal folk overnatte? Finnes det en campingplass i nærheten ellerno? Har booket inn på Meyergården Hotell i sentrum av Mo. Flere fra Trondheim som skal bo der har jeg hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 23, 2006 kommer du ikke i egen bil jann gunnar??? ses vel fredags ettermiddag når vi kommer fra jobb og opp til acr.. Det var bra jeg fikk ordnet med John for å komme meg oppover. Bila mi har ikke kommet til å bli ferdig på verksted i tide!! Jeg skulle skifte bakstillingsforing på begge sider. Så viser det seg at de nye delene ikke passer på grunn av at de delene jeg skal ha er utgått på produksjon. Det er da ordnet med erstatterdel, men de er av en snål grunn helt forandret. Delene jeg skulle ha har diameter 69 mm, og de nye er 72 mm pluss at de ser annerledes ut. Har sendt en skriftlig klage til Møller på dette. Vet det ikke hjelper men. Har vært billøs i en uke nå. De riktige delene kommer fra Danmark og er her på Fredag. Cylinder og Motorservice skal bestille opp et parti for å ha på lager fordi de har blitt oppringt ang samme del flere ganger. Æ bli mildt sagt forbandet. Møller kunne ikke skaffe delen sa de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 24, 2006 Det var bra jeg fikk ordnet med John for å komme meg oppover. Bila mi har ikke kommet til å bli ferdig på verksted i tide!! Jeg skulle skifte bakstillingsforing på begge sider. Så viser det seg at de nye delene ikke passer på grunn av at de delene jeg skal ha er utgått på produksjon. Det er da ordnet med erstatterdel, men de er av en snål grunn helt forandret. Delene jeg skulle ha har diameter 69 mm, og de nye er 72 mm pluss at de ser annerledes ut. Har sendt en skriftlig klage til Møller på dette. Vet det ikke hjelper men. Har vært billøs i en uke nå. De riktige delene kommer fra Danmark og er her på Fredag. Cylinder og Motorservice skal bestille opp et parti for å ha på lager fordi de har blitt oppringt ang samme del flere ganger. Æ bli mildt sagt forbandet. Møller kunne ikke skaffe delen sa de! Vært å kjørt gris nå jah.. Investert i polyforinger nå? Vurderer det på golfen min..Poly all the way! snakkes i mårra da trønderan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 24, 2006 Da fikk jeg ordna meg overnatting. Sees i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...