#1 Skrevet Juli 12, 2006 För ett stackars Svensk kompis gäng:p Bodde på Svenska sidan i fjol (I Årjäng) Pm.a eller maila eller skriv i tråden... Tackar på förhand! Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2006 Sover alla Norskar eller ?? mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2006 Sover alla Norskar eller ?? mvh Lars-O. Vi norskar sover aldri under fest... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2006 Hei! Her er et hotell som ligger ganske nærme rudskogen pluss at det er lett og finne hvis du skulle komme langs E6! Ca 25-30min til Rudskogen fra hotellet alt avhengig etter trafikk. "Quality Hotel & Resort Sarpsborg" Bjørnstadv. 20 1712 Grålum tlf: +47 69 10 15 00 Og her er rute anvisning fra hotellet til Rudskogen Motorsenter: Klick! Hotellet har en meget bra standard og ble sist brukt av en god del under siste Gatebil arrangemang. Priser o.l. er jeg noe usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2006 Hallo! Tackar! Ska kolla det.... Ingen som har något annat tips på boeende??? Mvh Lars-O. Hei! Her er et hotell som ligger ganske nærme rudskogen pluss at det er lett og finne hvis du skulle komme langs E6! Ca 25-30min til Rudskogen fra hotellet alt avhengig etter trafikk. "Quality Hotel & Resort Sarpsborg" Bjørnstadv. 20 1712 Grålum tlf: +47 69 10 15 00 Og her er rute anvisning fra hotellet til Rudskogen Motorsenter: Klick! Hotellet har en meget bra standard og ble sist brukt av en god del under siste Gatebil arrangemang. Priser o.l. er jeg noe usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2006 Det var fullbokat!! Det finns ingen camping i området med stugor/hytter då? Hoppas på hjälp så jag slipper åka över ifrån Sverige varje dag... Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...