Hvor får man tak i en slik spoiler? (Audi S6)

Anbefalte innlegg

Hi lurer på hvor man kan få tak i en slik spoiler til s6 en min??

attachment.php?attachmentid=29397&stc=1&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbilder meg at den er orignal(?):o

Meget mulig jeg veksler den med en annen:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men får man tak i noe tilsvarende da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med Møller.. kanskje NBS (norsk bildelesenter. tlf. 32854040?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er orginal på C4 og er å få tak i på stort sett alle verksteder som fører Audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men s6ne sto jo på en har jo sin lille egen å denne sto jo på en s6. Er det noen som har dele nummere på denne da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å montere en slik spoiler (original Audi) må hele bakluken byttes pga noen intrikate monteringshull som ikke finnes på luken uten spoiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uorg da? Synes det blir så mye bedre med denne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å montere en slik spoiler (original Audi) må hele bakluken byttes pga noen intrikate monteringshull som ikke finnes på luken uten spoiler.

 

ELLER du kan "bare" borre dine egne hull, jeg har en sånn liggende - dog uten integrert bremselys.

Tanken var å montere den på min men det er noe med det å lage hull i noe som er tett.

Lurte på å kappe boltene og lime den med sika men den veier faktisk ganske mye så det tar jeg ikke sjangsen på, den er åpen under slik at vinden som kommer gjennom blir presset ned langs bakruten, derfor har den sikkert helst lyst til å gå rett opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slik spoiler på min og syntes den tar seg bra ut. Men pga endel "kjeks" så blir luka snart byttet ut. Trodde at det bare var en type bakluke til denne, så regnet med at toppen på luka kunne skrues av el. lign. Da blir det ikke spoiler på meg etter baklukebytte da S4-luka jeg har fått tak i ikke har det : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde et kjapt søk på etka og spoileren heter 4A9 827 933 E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jøss på møller hadde de ikk mulighet å finne den, så takk skal du ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.