#1 Skrevet Juli 13, 2006 Hver gang jeg skal starte bilen å den har stått mere en 15 min må jeg dra den på starteren ca 5 ganger før den starter. Bensinpumpen er bytta samt bensintrykksregulatoren. Sist nevnte hjalp litt får hvertfall ikke fuel cut lengre. Noen som har forslag på hva dette kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2006 Slitent batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2006 Bensinfilter? Er dette byttet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2006 har jeg ikke prøvd å bytte bensinfiltere men det virker som bensin trykket forsvinner så derfor må jeg prve å starte den flere ganger før den kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2006 har jeg ikke prøvd å bytte bensinfiltere men det virker som bensin trykket forsvinner så derfor må jeg prve å starte den flere ganger før den kommer... Hmm, vil da gjette bensinfilter, får du ikke nok frem grunnet et "tett" filter vil det jo bli problemer for bensinen til å komme frem,, Kimer du flere ganger får du kanskje nok trykk... Dette problemet vil du ikke få hvis bensinen "flower" lett.. Bare et tips, er ikke sikkert dette er rett, men bare en tanke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2006 Skifta bensin filter på min i går, rant svart møkk ut av det gamle når jeg tømte det: eek : Ikke fått prøvd å kjørt noe enda, spennende å se om den oppfører seg bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2006 Skifta bensin filter på min i går, rant svart møkk ut av det gamle når jeg tømte det: eek : Ikke fått prøvd å kjørt noe enda, spennende å se om den oppfører seg bedre hehe, er ikke umulig det er en av grunnene der ja Husker jeg gjorde det på min gamle bil, hadde det samme uttrykket da:) Fortell oss om hvordan det går a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2006 hehe, er ikke umulig det er en av grunnene der ja Husker jeg gjorde det på min gamle bil, hadde det samme uttrykket da:) Fortell oss om hvordan det går a? Ser foreløpig ut som det var det som var problemet på bilen min, har ikke hatt rykking eller fjusking når jeg har dratt på i dag. Sikkert sitti der en stund det filteret ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2006 Var på gatebil i helga, skulle gasse litt for noen publikum som ville se nede i motorrommet å der så jeg i hvertfall hvorfor den er får fuelcut. Det lekker i den skjøten der bensinrøret går over til slange der sto spruten når jeg gasset på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2006 Var på gatebil i helga, skulle gasse litt for noen publikum som ville se nede i motorrommet å der så jeg i hvertfall hvorfor den er får fuelcut.Det lekker i den skjøten der bensinrøret går over til slange der sto spruten når jeg gasset på. Hehe, jasså, Showoff?? Der ser man fordelen med det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2006 hehe må jo være harry når man er der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 17, 2006 hehe må jo være harry når man er der oppe Hehe, det som er hele meningen der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2007 vet det er gammel tråd, men fant du ut av problemet? har samme problem... det med startingen alså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 11, 2007 Var på gatebil i helga, skulle gasse litt for noen publikum som ville se nede i motorrommet å der så jeg i hvertfall hvorfor den er får fuelcut.Det lekker i den skjøten der bensinrøret går over til slange der sto spruten når jeg gasset på. Å det tror jeg skjer med alle S6... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 11, 2007 Å det tror jeg skjer med alle S6... Så absolutt.... Da er Tess redningen(35 kr med klemmer: rock : ) da kjøp av nytt rør/slange fra de griske folka hos møller koster 1 arm og 1 fot: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 11, 2007 Eller så har jeg liggende 1 stk slange/rør som jeg tar ca 1 arm for Det blir 1 fot i rabatt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 11, 2007 Min AAN motor er også vanskelig å starte. Men jeg har koblet egen bryter på bensinpumpen for og lette start problemet. Jeg løser startproblemet med å slå av pumpen ved oppstart, deretter starte den når motoren har startet. For meg virker det som den får for mye bensin....Men den fungerer meget bra når motoren går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...