Anbefalte innlegg

Hvilket luftfilter er å anbefale til en 2,3 20v??????????

 

Hadde tenkt på kw twister og maxflow, eller fins noen som bedre.

luftfilter2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv MaxFlow på min 1,8T. Syns dette funker bra. Noen effektøkning har jeg ikke merket (var heller ikke forventet), men lyden er bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mere lyd enn på vanlig åpent????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vanlig KN åpent tidligere, men byttet det ut da det var så stort at jeg ikke fikk skjermet det skikkelig av. Tror lyden er omtrent det samme. Med flexislangen lagt fram til grillen er lyden litt svakere enn hvis slangen ikke er der slik som nå. Tar i stedet kaldluften fra originale inntaket fra innerskjermen nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt f.eks. KN-filter på min C4 A100 2.3 10V, men hva gjør jeg med LMM? Noen som har erfaring ang. dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt men det var en som sendte dette bilde til meg å han fjernet alt det som er ringet runt. Det var en 2,3 20v men det er jo det samme

luft1[1].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vegard Storaas

vet ikke helt men det var en som sendte dette bilde til meg å han fjernet alt det som er ringet runt. Det var en 2,3 20v men det er jo det samme

Er ikke likt som på min :( Jeg har en AAR motor 2,3E med Bosch KE III Jetronic. LMM henger sammen med / er skrudd oppå luftfilterboksen i stående stilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.