Haster bremsene låser seg

Anbefalte innlegg

Jeg har en 200 20v når bilen står og går på tomgang så går det på trykk på bremsene. Kan det være bremseforsterkeren? Jeg reiser på ferie om en uke så det haster noe enormt. Får man kjøpt rep set, eller er det noen som har en brukt bremseforsterker å selge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremsekraftforsterkeren, definitivt. Been there, done that på en '86 100Q.

 

Kjøp en brukt, bare pass på at det finnes to typer. En i støpejern og en i aluminium. Du må ha den typen du har fra før, da tilkoblingene er på forskjellige steder på de to.

 

Alle gamle type 44 har den i støpejern mens V8, S4 og S6 har den i aluminium. Husker ikke helt på 200 20v, men *tror* den også har aluminiumstypen. Er jo enkelt å se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremsekraftforsterkeren, definitivt. Been there, done that på en '86 100Q.

 

Kjøp en brukt, bare pass på at det finnes to typer. En i støpejern og en i aluminium. Du må ha den typen du har fra før, da tilkoblingene er på forskjellige steder på de to.

 

Alle gamle type 44 har den i støpejern mens V8, S4 og S6 har den i aluminium. Husker ikke helt på 200 20v, men *tror* den også har aluminiumstypen. Er jo enkelt å se..

 

Takker for svar, vet du om eller er det noen andre som vet om en brukt. Jeg har den typen som er støpejern. Haster noe enorm da jeg må ha bil til over helgen. Har tenkt å kjøpe en ny i Tyskland siden. Jeg er å treffe mob 90738276

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, vet du om eller er det noen andre som vet om en brukt. Jeg har den typen som er støpejern. Haster noe enorm da jeg må ha bil til over helgen. Har tenkt å kjøpe en ny i Tyskland siden. Jeg er å treffe mob 90738276

Jeg har en liggende som jeg tror virker.

Jeg fikk problem med at bremsene gikk på etter ca 30 min. kjøring. Byttet først forsterkeren uten at det hjalp (derfor tror jeg den jeg har liggende er i orden). Det viste seg at det var bremsepumpa mi som var deffekt.

Den jeg har liggende er din om du henter den/fikser frakt.

EDIT: Ring meg på 95 29 87 40 om dette haster, er ikke sikkert jeg er innom forumet hver dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.