#1 Skrevet Juli 13, 2006 Har akkuratt satt på s6 fjærbein/calippere på min s4 c4. Problemet er at pedalen blir stein hard noen ganger og da bremser den ikke. Når pedalen blir sånn, trenger jeg bare å trykke kjappt en gang til så tar bremsene som de skal. Kan det være luft i systemet som gjør det eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2006 Du har nok servo olje på og liksom? Luftet du godt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2006 Du har nok servo olje på og liksom? Luftet du godt? Skal være nok servo olje på den. Men skal prøve å få luftet bremsene bedre i helga. Rart om det skulle bli noe annet feil med bremsene akkuratt når jeg byttet calippere også. Forresten, skal bremsene luftes med motor igang eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2006 du lufter med motoren av og starter lengst unna beholderen dvs høyre hjul bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2006 Kjøp deg en sånn flaske med tilbakeslagsventil på, så kan du lufte helt alene, og du får supre bremser. Lurer på om det var på biltema man kunne kjøpe sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2006 Biltema eller Thorsov, men sjekk at ventilene fungerer som de skal at de slipper opp trykket, hvis ikke blir det masse gris over alt på lakken osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...