#1 Skrevet Juli 14, 2006 Volksfest i Holmenkollen er satt til 5-6 august. Mer info her: http://www.oslovwclub.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2006 Og der er det lov å komme med Audi også? Og det dukker vel kanskje opp et litt mere detaljert program etter hvert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2006 Og der er det lov å komme med Audi også? Jepp, det er det... Må kanskje ta med S-line flagget denne gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2006 Da fyrer jeg einsern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2006 : gråter : Da er jo jeg på ferie : gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2006 Jepp, det er det... Må kanskje ta med S-line flagget denne gang? Du må nok det da gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2006 Hvor er det vi skal møte opp da? Det står festningsplassen, er det plassen mellom rådhuset og aker brygge eller? jeg er bonde i byen jeg, så jeg er ikke helt inne i dette her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2006 Festningsplassen ligger på Akershus festning. Jeg reiser vel inn for å være der i tretiden, så vi kan sikkert møtes og slå følge inn på plassen. Med forbehold om at det ikke blir et uventet utdrikningslag på meg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2006 Jeg kommer... Er jo medlem i den klubben og... De som ikke har vært med på cruiseing før bør få med seg denne, det er helt konge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2006 Festningsplassen ligger på Akershus festning. Jeg reiser vel inn for å være der i tretiden, så vi kan sikkert møtes og slå følge inn på plassen. Det kan nok kanskje trenges det ja. Jeg kan ta kontakt med deg litt nærmere jeg vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2006 tenkte å ta turen til holmenkollen til helgen. noen som vet noe om klasser osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2006 tenkte å ta turen til holmenkollen til helgen. noen som vet noe om klasser osv? Nytt av året er "klasseløs" premiering. De 10 beste bilene blir premiert. I tillegg premie til People's choice og Longest distance. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2006 Det kan nok kanskje trenges det ja. Me too, me too! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...