HJEEELP! Sort panser eller ikke?

Anbefalte innlegg

Tjaa.. Jeg mener i alle fall at bilen bør være gjennomført før du lakker panseret sort. Det kledde golfen bra, men den er også rå ellers.

Sort tak derimot ser mer originalt ut og passer godt på familieræsere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dette for drøyt på "familieraseren" eller skal jeg bare kline til:evil:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=57514&page=3

 

Hadde droppet sort panser på Passat st.vogn med 18 tommere og moderat senking og styling. Etter min mening hører sort panser sammen med mer omfattende styling, som ombygget front, gewindefahrwerk og noen voldsomme hjul.

 

På en "vanlig" familebil (unnskyld uttrykket ;)) vil det muligens kun se ut som du ikke hadde råd til å lakkere panseret før du monterte det...men mulig jeg tar feil, kanskje en PS-modding av bilen kunne hjelpe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg ser det er det meningsløst å ha sortlakkert panser. For meg så sier det bare helt tydelig at "her er det en som ønsker carbon-panser, men ikke har råd til det".

 

Forøvrig ville jeg aldri hatt et ulakkert carbon-panser heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort panser hadde man i sin tid (Audi 80GT/GTE, Plymouth Barracuda, Dodge Challenger m.fl.) for å "hindre blending" av sjåføren. Dette var leeeeeeenge før noen tenkte på å lage panser av karbonfiber (og mens Honda Civic fremdeles var en knøttliten drittbil med mikromotor og 3 cm enderør).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke hatt det selv, men du bestemmer alltid selv over egne meninger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det du sier, Andreas, men da var det matt sort og ikke blank sort som mange tyr til i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har carbonpanser på min sølv Golf 3, og er strålende fornøyd hittil vertfall.. :)

Får jo selvsagt spørsmål fra folk om jeg har krasja og slikt, mens andre kikker 2 ganger og snur seg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert dette selv, men det er nokså drastisk.. Det blir sånn elske eller hate tror jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har carbonpanser på min sølv Golf 3, og er strålende fornøyd hittil vertfall.. :)

Får jo selvsagt spørsmål fra folk om jeg har krasja og slikt, mens andre kikker 2 ganger og snur seg.. :)

 

Jeg vurderer Carbon panser etter at jeg så din,ville mye heller hatt det enn helt sortlakkert i hvertfall. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.