#1 Skrevet Juli 14, 2006 Har bestilt meg 9x19" felger med innpress 44 til S4en.. Men nå har jeg begynt å tvile på om det i det hele tatt går an å få på.. Noen som har prøvd og vet hvilket inpress man må ha for å få på slike felger ? Regner med det største problemet er fremme men.. Edit: Trenger ikke å ta hensyn til UFO-bremsene, da de er bytta til normale bremser Er også gule Koni og Lesjöfors fjærer (35mm?) på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2006 Kjører selv med 9x19 og 245/35-19 på min 92 s4.. Har gule koni og eibach senkesett. Funker helt fint, litt usikker på innpress men det er rs6 felger, replika, subber litt ved sving til den ene siden, men ellers er det helt suverent: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2006 Regner nesten med det er 35 innpress du har da.. Da stikker jo min felg 9mm lenger inn i hjulbuene.. Er det mye klaring til fjærbein og slikt da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2006 Ser ut som det er greit med klaring til ting på innsiden, stikker litte grann utafor skjermkantene.... Nesten lovlig:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2006 Du har ikke noe bilder vel ? Hvor kjøpte du felgene forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2006 Har bare noen dårlige mobil bilder.. Felgene satt på bilen da jeg kjøpte den, men jeg kan høre med forrige eier hvor han fikk tak i de. Kan sende bilder på mms hvis du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2006 Hadde vært supert det tlf 98 07 38 54 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2006 da er det sendt, også hørt med forrige eier om hvor han kjøpte felgene henne Han hadde kjøpt felgene et sted på vei nedover mot Fredrikstad... Mer enn det husket han ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2006 Jeg kjøpte de nye sommerhjula mine (8x18 ET48) av Lars-O. Larsson her i klubben, og han hadde hatt disse på sin S4 sedan. Dine felger bygger da 9mm lengre inn enn de jeg har... Ikke for å være negativ, men da vil jeg tro at det begynner å bli trangt Legger ved et par bilder av hvordan det så ut på min bil, uten spacere. (Kanskje ikke så relevant, siden det åpenbart ikke er likt på A6 og S4...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2006 Neida.. Det er plass til mykje meir hjul på S4'en en på vanleg A6. Trudde egentlig at dekket gjekk under kula der på s4'en min eg , men kan hende eg hugsa feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2006 Det er vel plass til mye dekk utover ja, men usikker på hvordan det blir INNOVER med så høyt innpress... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 14, 2006 Du kan jo bare sette på en 10mm spacer så har du ET34 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 14, 2006 Jeg ville vel kanskje vurdert 10mm spacere. evt kjøp deg noen billige fra biltema og prøv deg fram med 10mm og 5mm... Alt går bare en vil nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 15, 2006 Jo det meste kan ordnes med spacere Men hadde egentlig tenkt å prøve å få ting inn i vognkortet da, slik at jeg slipper det helsikes politiet hele tida.. Regner med det ikke er mulig å finne spacere som er godkjent til Audi 100Q/S4 med 19" felger Var inne på H&R sine sider og det stod oppført dimensjoner opp til 245/40-17 i Tüv-papirene på spacere til 100Q.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...