#1 Skrevet Juli 14, 2006 Hei... Legger ut noen bilder av S4`en min etter en runde Autoglym produkter ¨ Kom gjerne med synspunker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2006 for og vise å blank den er blitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2006 to til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2006 to til.... vasket i motor også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2006 Kast skvettlappene, så er det en av de fineste s4'ene jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2006 Fin bil ! Må si meg enig med Harald, bort med de skvettlappene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2006 Fin bil ! Må si meg enig med Harald, bort med de skvettlappene Han bor på sørlandet, genialt med skvettlapper da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2006 Resultatet så virkelig bra ut, Geir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2006 Ble jo en ny bil det Utrolig blank og fin. Skal nok få tatt meg en lignende behandling selv i sommer. En ting jeg vil bemerke; riktignok en bagatell, men jeg ville heller hatt grill med sort ramme og kromma ringer, enn omvendt. Ellers en kjempefin bil:) EDIT: Angående svettlapper, så er det helt genialt! Jeg syns det ser helt greit ut også jeg, men om man ikke syns det så er det fortsatt en billig forsikring mot å måtte lakkere opp igjen kanalene annenhver sommer. Som en "bonus" spruter det ikke så mye småstein på bilen bak heller. Alle vet vel hvor irriterende steinsprut er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2006 takker allesammen! Skvettlappene forblir på pga jeg kjører regelmessig på grusveier, og vist man en litt tung på gasspedalen, så blir det MYE steinsprut. Var ikke mye lakk igjen under dørslistene på min gammle Audi 90 fwd etter 2 1/2 år på grusveier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2006 Jeg synes skvettlapppene så helt ok ut jeg, litt verre med den "lille" antenna på bakskjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2006 Er radio og mobilantenne. Men har tatt ut telefonen da. Ikke brukt for den. Men funket fint før jeg røsket den ut. Noen ide om om det går ann og bytte den til noe mindre? Ser jo ut som en radiobil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2006 Lekkert Geir!! Håper min blir så blank en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2006 Peeeent! Hvor mye senk er det du har på bilen din (var det 40 du sa her om dagen?) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2006 H&R 40/50? 40/40? no sånnt! hehe... husker ikke helt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...