Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Håppa inn i audien i dag å starta opp å oppdaga da at jeg hadde frieksos!! Har ikke brukt bilen sjøl på ei uke, men dama bruker den å har vist ikke oppdaga no galt.. som vanli..

Det er den deln me flexislange som har tatt kveld.. er det noe man får kjøpt nytt?? eller må jeg kjøpe hele greia fra manifoild til kat?? i såfall hvor får jeg kjøpt det til en rimeli pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!!

 

Håppa inn i audien i dag å starta opp å oppdaga da at jeg hadde frieksos!! Har ikke brukt bilen sjøl på ei uke, men dama bruker den å har vist ikke oppdaga no galt.. som vanli..

Det er den deln me flexislange som har tatt kveld.. er det noe man får kjøpt nytt?? eller må jeg kjøpe hele greia fra manifoild til kat?? i såfall hvor får jeg kjøpt det til en rimeli pris?

 

Du får jo forskjellige flexer på Biltema da,mulig du kan bruke de? ;)

 

Linker:

http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1154&iItemId=100710

http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1154&iItemId=100708

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, tror ikke det.. De dær var altfor lang..

Den som står på er ganske kort me en flens veldig nært..(mot kat)

 

Bilen er forresten en 96mod A4..B5

Downpipen du tenker på da eller? Starter etter cat'en, og kommer under bilen og avslutter med en 10-15cm med flexi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Downpipen du tenker på da eller? Starter etter cat'en, og kommer under bilen og avslutter med en 10-15cm med flexi..

 

 

 

Vet ikke hva det kalles, men flexien er ca så stor ja.. er helt nede me cat'en rett etter en flens å går opp mot manifoild..ny skjøt rett før manifoild..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva det kalles, men flexien er ca så stor ja.. er helt nede me cat'en rett etter en flens å går opp mot manifoild..ny skjøt rett før manifoild..

Ble litt usikker på åssen det er på 1.8 i forhold til 1.8T..

 

Men på T'en, er det ihvertfall en katalysator som sitter rett etter turboen (manifold i ditt tilfelle), så kommer downpipen som kommer ned under bilen med denne flexi-biten..

 

Såfremt det er likedan på din, må altså hele downipen byttes.

Men utifra det du forklarer, er det muligens ikke det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt usikker på åssen det er på 1.8 i forhold til 1.8T..

 

Men på T'en, er det ihvertfall en katalysator som sitter rett etter turboen (manifold i ditt tilfelle), så kommer downpipen som kommer ned under bilen med denne flexi-biten..

 

Såfremt det er likedan på din, må altså hele downipen byttes.

Men utifra det du forklarer, er det muligens ikke det?

 

Hele greia må sikkert byttes.. Hadde ikke tid til å studere det, bare sjekke hvor det lak.. Høres likt ut hvist du mener at flexi stykke er under biln.. rett etter flexi er det en flens(skjøt me tre skruer) videre er det cat..

Hvor får man kjøpt dette til en rimeli penge?? vil fikse det litt fort pga lyden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har det stykke til salgs???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.