#1 Skrevet Juli 15, 2006 Tok sin tid men endelig har jeg fått 19" til A3n min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2006 se her ja... nice... du bor jo bare et steinkast unna meg jo.. være nede på grustaket ved DHL og tatt bilder?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2006 Er tatt vedsiden av DHL ja...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2006 Grise fine felger, og bil såklart!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2006 Dette ble meget pent ja. Har sans for de felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2006 Fine de ja, pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2006 Det der var virkelig lekkert! Har tenkt på noe lignende til A4'en neste gang jeg skal bytte felgs, men vil ha de litt mørkere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2006 ja de kler fint A4 også disse.. Er ikke sikker på om du kan få dem mørkere, hvis man ikke fikser på dem selv da .. Kan si at prisen var "litt" stiv..Mer info kan du finne på http://www.german-wheels.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2006 http://www.artracing.no har avtale med Schmidt felger, så kontakter dere dem får dere nok noen priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2006 Schmidt felgene er helt rå! Dette ble utrolig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2006 Fine felger Så bilen din her om dagen på Golfbanen ved lillestrøm. Men lurer på hvilket inpress du har på felgene.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2006 Fine felger Så bilen din her om dagen på Golfbanen ved lillestrøm. Men lurer på hvilket inpress du har på felgene.. ? Takk for det du. Impresset har dem laget til 48 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...