Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med disse senkefjærene?

Har montert det på bilen min nå 40mm, men synes det senket praktisk talt ingenting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte Lesjöfors fjærer på Audi Cq'n min, syntes nesten ingenting første uka, men så sjedde det saker, og bilen ble NICE senka... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv lesjøfors på en golf og er fornøyd med de,selvfølgelig prisen tatt i betraktning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte Lesjöfors fjærer på Audi Cq'n min, syntes nesten ingenting første uka, men så sjedde det saker, og bilen ble NICE senka... :)

Ok, mitt har vært på i en uke i dag. har ikke sunket noe særlig enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo også tenkes at de gamle fjærene var meget slitne, og da vil ikke senkefjærer alltid utgjøre så mye forskjell :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser min ut nå etter 10 dagers senking. Synes den burde vært lavere..

 

senking.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Lesjøfors 30 mm fjører på min 100 C4 og jeg synes dem har senka ganske så bra. Sammelignet med fattern sin C4 så ser jo hans bil ut som en SUV.... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å få tatt et bilde av min S4 C4, sammen med en jeg kjenner sin org. 100Q C4..

 

Det sitter Eibach 40/40(60) senk. på S4'n, mens 100'n til kompisen er orginal...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min S4 er senka med gule Koni og Lesjöfors fjører. Er vel 35mm synes jeg å huske det stod i katalogen.. Vet ikke hvor gamle de er men..

 

Bilen er iallefall ikke lavere enn at det kunne vært originalt på en "sportslig" bil..

 

Det ser greit ut nå med original-felger, men med 19" tror jeg det blir en cm eller to for høyt for at det skal se skikkelig pent ut...

 

I tillegg synes jeg det er alt for mykt å kjøre med, krenger og gynger i alle retninger.. Kan også ha noe med dekka å gjøre det da.. (205/55-16 Hakka piggfritt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fjørerne som sitter på min skal senke 40mm. Er ikke helt fornøyd med de sånn det er nå. håper at det synker sammen mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Lesjöfors fjærer på min bil, sammen med gule Koni. Det er beinhardt! Vet ikke om det er fjærene eller demperne som er så harde, eller kombinasjonen av begge som gjør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Lesjöfors fjærer på min bil, sammen med gule Koni. Det er beinhardt! Vet ikke om det er fjærene eller demperne som er så harde, eller kombinasjonen av begge som gjør det.

 

Da er vi 2...beinhardt og betydlig lavere her i gården. Snart 1 år gammelt nå og strålende fornøyd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Lesjøfors på gamlebilen (Mazda 626Coupe) 40mm.. Funka fint som snus og var betydelig lavere allerede første dagen..

 

 

Men hvor får man kjøpt Lesjøfors nå? Eiker hadde før, men de har vel sluttet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rodin & Co forhandler Lesjöfors i Norge. Vi som klubbmedlemmer kan bestille direkte fra dem, selv om de er en engros-bedrift.

 

http://www.rodin.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen har oxo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på slike (40 mm Lesjöfors) på en -97 A4 i fjor....LIKE HØY som med de gamle fjærene fortsatt...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på slike (40 mm Lesjöfors) på en -97 A4 i fjor....LIKE HØY som med de gamle fjærene fortsatt...: bh :

Ja, samme her. Har nok blitt litt lavere men ikke så det er verdt all jobben og pengene for fjørene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, samme her. Har nok blitt litt lavere men ikke så det er verdt all jobben og pengene for fjørene.

 

Akkurat det inntrykket jeg hadde også....

Hêlt merkelig på denne A4`n hvertfall...men den ble hvertfall stivere da: dum : ....

Kunne kanskje kalt de for "stivefjærer-uten senk av betydning"...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det inntrykket jeg hadde også....

Hêlt merkelig på denne A4`n hvertfall...men den ble hvertfall stivere da: dum : ....

Kunne kanskje kalt de for "stivefjærer-uten senk av betydning"...:P

Samme her, ble veldig stiv. men senkinga fulgte ikke med : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.