Hvor mye bensin når lampen lyser?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor mye bensin som er igjen når lampa begynner å lyse?

Kjekt å vite liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel ca 10 liter. Kommer nok litt an på hvilken bilmodell det er snakk om, instruksjonsboken burde fortelle dette litt mere nøyaktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel ca 10 liter. Kommer nok litt an på hvilken bilmodell det er snakk om, instruksjonsboken burde fortelle dette litt mere nøyaktig.

Det er en a4 96 mod. i instruksjonsboka står det på tysk så klart, at man skal fylle fortest mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng en 5 literskanne i baksetet når du er nesten tom.... og så kjører du deg tørr. Så fyller du på kanna og kjører til nærmeste bensinstasjon og fyller full tank. og legger sammen det du fyllte pluss kanna.

 

Neste gang lyset kommer på gjør du det samme og så trekker du det andre fra det første tallet.

 

Da har du svaret ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng en 5 literskanne i baksetet når du er nesten tom.... og så kjører du deg tørr. Så fyller du på kanna og kjører til nærmeste bensinstasjon og fyller full tank. og legger sammen det du fyllte pluss kanna.

 

Neste gang lyset kommer på gjør du det samme og så trekker du det andre fra det første tallet.

 

Da har du svaret ditt.

Greit nok det, men jeg liker ikke å kjøre bilen tom for bensin, mye dritt i bunn av tanken som da havner i filtret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4 avant med quattro får jeg på 52-54 liter når lampa lyser. I følge tekniske hidden er det 60 liter tank, så burde vel være 6-8 liter igjen.

 

Jeg har klart å fylle tanken med 58 liter, så kan iallefall få ut så mye av tanken. Så for meg har jeg iallefall 4 liter igjen når det tenner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 liter på TT iallefall, så rundt 8-10 liter er det nok igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 7 liter igjen når lampa begynner å lyse på golf v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4 avant med quattro får jeg på 52-54 liter når lampa lyser. I følge tekniske hidden er det 60 liter tank, så burde vel være 6-8 liter igjen.

 

Jeg har klart å fylle tanken med 58 liter, så kan iallefall få ut så mye av tanken. Så for meg har jeg iallefall 4 liter igjen når det tenner.

 

 

 

Min lyser, når jeg får fylt på 55l

Men han 70L tank : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.