#1 Skrevet Juli 16, 2006 Hei. Jeg har møtt et pussi problem på min audi 90 typ 89 den lille radiatoren som sitter midt på høyresiden av motor ( sett fra front ) sitter bom fast. er feste som er under den jeg sliter med. hvordan i all verden løsnes det festet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2006 ingen som vil hjelpe meg med dette da? er det festet som er midt under radiatoren som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2006 skal vel kunne komme til en skru fra undersiden eller no sånt. Bare å lete å kjenne seg frem så finner du nok ut av det. Værtfall på typ 44 mener jeg det er en skru på undersiden av radiatoren som er litt knotete å komme til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2006 er bare en gummisak der. ingen mutter som gaar an aa komme til. kappa til og med bort all gummien som jeg fikk bort. da kom jeg inn paa noe staal, men ingenting som kan srues noen som hells vei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2006 Prøv å trekke den 'rett opp' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2006 går ikke.. det er vel en eller annen på dette forumet som har tatt ut den radiatoren av audien sin!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...