problemer med å ta ut radiator

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har møtt et pussi problem på min audi 90 typ 89

den lille radiatoren som sitter midt på høyresiden av motor ( sett fra front ) sitter bom fast.

er feste som er under den jeg sliter med. hvordan i all verden løsnes det festet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vil hjelpe meg med dette da? :tilber: er det festet som er midt under radiatoren som er problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel kunne komme til en skru fra undersiden eller no sånt. Bare å lete å kjenne seg frem så finner du nok ut av det. Værtfall på typ 44 mener jeg det er en skru på undersiden av radiatoren som er litt knotete å komme til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare en gummisak der. ingen mutter som gaar an aa komme til. kappa til og med bort all gummien som jeg fikk bort. da kom jeg inn paa noe staal, men ingenting som kan srues noen som hells vei.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å trekke den 'rett opp'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går ikke..

det er vel en eller annen på dette forumet som har tatt ut den radiatoren av audien sin!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.