Bilder fra Gatebil på Rudskogen

Anbefalte innlegg

et par til da.. turboer i alle størrelser

 

:)

P1040327 (Small).JPG

IMG_0775 (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er jeg som ser dårlig her, men finner ingen rullebilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av Ole Christian Wold

De kommer opp igjen sener. Skal bare få tilbakemelding fra om noen kunne være interresert i å kjøpe bildene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit treff, og helt pervers lyd blitt i Bekkeli sin blå s2.

Synd vi ikke fikk oppleve Jørgensen & co på søndagen for utifra bildene å dømme så det virkelig rått ut.

Rød bil's VS powerd S2 (grå) er det også bare å bøye seg i støvet for. Satan i gatan å den gikk. Supertrivelig eier også : vinke :

 

Øystein og jeg prata litt med Dählback og han påstod han kjørte rundetid på 58 sek på fredagen innen bilen tok fyr.

trist.

 

forøvrig noen som vet noe mer om den norske s2 sedan (orginal sedan visstnok) som stod i teltet til tre-sko svensken? (600+hk er alt jeg vet..)

Er eier medlemm her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit treff, og helt pervers lyd blitt i Bekkeli sin blå s2.

Synd vi ikke fikk oppleve Jørgensen & co på søndagen for utifra bildene å dømme så det virkelig rått ut.

Rød bil's VS powerd S2 (grå) er det også bare å bøye seg i støvet for. Satan i gatan å den gikk. Supertrivelig eier også : vinke :

 

Øystein og jeg prata litt med Dählback og han påstod han kjørte rundetid på 58 sek på fredagen innen bilen tok fyr.

trist.

 

forøvrig noen som vet noe mer om den norske s2 sedan (orginal sedan visstnok) som stod i teltet til tre-sko svensken? (600+hk er alt jeg vet..)

Er eier medlemm her?

 

Tenker du på den med Rieger kittet:)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på den med Rieger kittet:)?

 

ja, den med supra spoiler, civic front og m3 skjørt. og masse chrome dekor på siden! : rolleyes

 

Må vel skaffe meg slikt kitt selv til familiebilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.