Hva synes dere om Gatebiltreffet på Rudskogen?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, hva synes dere? Var jo mye folk, og mere FYLL! Fy f... så mye fyll det var der.. UFF! Tror det er flere som kommer for å drikke enn å se på bil... Men utover det så var det er bra treff!

 

Få høre hva dere mener da...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det var et veldig bra treff.

Var mye tøft å se på. Synes samtidig det var utrolig mye folk lørdagen og søndagen.

Bodde ikke på campingen, men var en tur der om kvelden og var sykt mye folk og umulig å komme seg inn å se på showet i teltet.

 

Men ellers veldig bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff, mye folk, og mye lett kledde damer: smil :

 

Gleder meg til siste gatebil treff jeg: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bra, men ble litt skuffa åver å måtte betale 250kr for å "stille ut" på grusplassen.. var nesten ingen som var ned der. Der sto mye tøft der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

36.500 besøkende.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

myyye folk var det der iallefall.. gikk jo såvidt an å få sett noe gjennom folkemassene! drakkk litt lørdagskvelden og prata skjit med mange og enhver.. det dårligste med treffet var at skulle man dra inn til byen og kjøpe noe som helst så kunne de ikke garantere at du kom inn på plassen igjen med bilen, selv om du hadde betalt 400kr for bilen!!!! : mad :

 

men en fabelaktig helg ble det..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!!

 

Mitt første gatebil treff, og det det ga utrolig mersmak.. Reiste fra Stavanger sammen med en kompis torsdag 15.30... Nøyaktig 7 timer senere var teltet slått opp og vi knakk første øla.. Kvelden blei lang, men kl 8 kom vi oss i teltet. Opp igjen kl 11. Et par knipper øl i sekken og opp til banen.

Kl 17 gikk vi nedover igjen. Innom å fyll opp magen + kaffekannen. Cognacen er bedre med kaffe. Kvilte en god time før vi igjen kjørte på for fullt med festinga..

 

Lørdagen var likedan, utenom en tur til Sarpsborg for å dusje, mer øl samt en flaske til med Bache XO.

 

Søndagen var vi oppe kl10.00. Pakket teltet og føyk opp til banen noen timer før vi kl14, begynte på hjemreisen.

 

En kongehelg med utrolig mye hyggelige mennesker, bil, og masse god drikke.

 

 

 

 

 

Vi kommer neste år og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der i alle år, men i år kræsjet det med utdrikkingslag...

 

Det som jeg synes er feil med hele greiene er at det er for mye fjortisfyll, og for lite motorint.

 

For 8-10 år siden,(var jo sikkert ikke Gatebil da men, da var det KUN motor og bilfolk, ingen fjortiser som fløy rundt drita!! Det er det eneste som er feil med det! Synes hele greiene er blitt en festival isteden..

 

Men konseptet er kult, for all del! Synes det var sinnsykt artig helt til for 2-3 år siden..

Fått mye feedback fra folk som var der i helgen og blitt fortalt om det samme som blir nevnt ovenfor, : MYE fyll!!

 

Men sinnsykt mye råe biler, og babes :) Og det setter man jo pris på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes gatebil i seg selv er bra. Men det er blidt for stort.

Og det var alt for dårlig informasjon å få.

Skullekjøre på bane, men nådde ikje fram i tide, enda jeg sto i kø fra kl 09:30 på fredagen. Å det bare fordi at ingen kunne fortelle meg hva jeg skulle gjøre når jeg kom inn på selve området.

Så som sakt, vakten var alt for dårlig innformert.

Men ellers var det ett kjempe bra treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einaste minuset eg kommer på er ventinga for å stille ut bilen, og party teltet. Det blei fullt og fleire tusen stod i kø for å komme inn. Folk begynte å presse og det kunne fort gått gale.

 

Men ellers var det eit konge treff. Skal garantert der neste år og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der fra lørdag til søndag, synes det var et bra treff, men syns at det burde gjøres litt mer rundt selve baneområdet med tanke på tilskuerplasser..

Er vel ikke gatebil som bestemmer dette, men med de mengdene med folk som kommer burde det bli gjort om litt..

 

Litt off topic: hvem eier den blå S2'n som var med på breisladden, den hadde en sinnsykt rå lyd... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var bra, mye folk.

 

Men, party campen kan man få grattis av meg, på fredagen ble det masse bråk og en ble stuket m kniv, politiet kom å stengte serveringen, for min del alt for mye fulle drittunger der. Men, ellers bra treff, utstillingen fikk jeg intrykk av var veldig rottet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Litt off topic: hvem eier den blå S2'n som var med på breisladden, den hadde en sinnsykt rå lyd... :)

 

 

Er vel VS motor, hvis jeg ikke husker feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel VS motor, hvis jeg ikke husker feil

det er eivind bekkeli. kjører sykt bra. mere info om bilen kan vel frode jørgensen eller fredrik bøhleng komme med:)

ellers så står det litt her. http://www.xo-racing.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der kun på fredag for å kjøre, og da var det ikke så sinnsykt mye folk der...

 

Mine inntrykk har jeg lagt ut i vaerste-tråden og på hjemmesiden http://www.dav.no...

 

Jeg skal nok på flere gatebil ja... ;) (må bare trene meg å sladde for at folk skal ta bilde av GTi'en :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der på dagstur på lørdagen, og det eneste jeg har å nevne var at jeg måtte gå i 40 minutter fra parkeringen og opp til banen. Det er jo egentlig ikke gatebil's feil heller, da Rudskogen selvfølgelig ikke har parkeringsplasser for mange tusen biler. Ellers var det jo mye liv, mange pene jenter, masse fete biler og altfor laaaaaaaaaaange køer foran de 4 pølsebodene de hadde der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : Hadde det helt sjef jeg. Var mitt første gatebil treff og dette var morro. Kom ned på fredag kveld og var der til søndag. Kom inn dørene rundt kl 20:00 og teltet var første som ble satt opp. Så forsvant første ølen ned på høykant. Og dem ble det mange av utover kvelden. Vi hadde drakk og koste oss og gikk en runde rundt på HELE camp området (og det var stort). Så var det inn og se på strippingen: bh : Det var skuffende greier. Var over på ca 30 min.

 

Så var det lørdag. Sto opp ca kl 12:00 og ruslet opp på banen. Mye bra kjøring og mye fete biler. Hadde helt konge plass i slutten av breisladden og fikk med meg ALT på nert hold. Så gikk jeg en rundt på go cart banen og tittet og der var det mye fint og gromt. Hadde endel spørsmål til div folk der oppe men det synes jeg var veldig rotette da INGEN kunne svare på de spørsmålene jeg hadde.

Så var det ned på campen igjen til mat drikke og mere morro. Og denne kvelden tok av. Vi dreit i hele showet og lagde heller show ved bilene. Det var sykt mange folk i campen vår og stemningen var på topp. Mange var int i bilen og jeg fikk mye spørsmål. 99% av folkene jeg var i kontakt med var koslige og ingen bråk eller tull. Uheldigvis var det jo da 1 tulling som gikk rundt å sparket flasker så både jeg og Truls fikk hakk i frontfangeren etter ølflasker som ble sparket i bilen: bråk :

 

Søndag var jeg opp 09:30 og spiste frokost og pakket ned telt og ryddet. Var oppe ved banen til 11:30 for å få med meg mest mulig kjøring. Og igjen ble jeg ikke skuffet for det var MYE gromt uttpå. Breisladden var utrolig lantekkelig i starten da utslippet var så seint mellom bilene. Hadde ikke like fin plass denne dagen men satt i starten på langsletta. Og etter flere timer på den jord hæven hadde jeg ikke mere følelse igjen i rompa. Avsluttet også denne dagen med å gå en runde på go cart banen og der var det KAOS. Biler som kjørte i hytt og pine og folk sto som sild i tønne. Utrolig at ikke folk ble kjørt ned. Så var det ned til campen igjen og da fant vi ut at det bare var å slappe av for køen ut var LANG. Men når det begynte å bli tomt rundt oss satte vi oss i bilen og dro hjemmover.

 

Entret døra hjemme ca kl 19:00 med mye gode minner og ett tilfreds sinn og selvfølgelig ett hakk i fangeren: bh : Men litt svinn må man jo regne med. Alt i alt en kjempe helg og garantert ikke blir mitt første og siste for dette må gjøres igjen. Så takk til alle jeg pratet med og festet med og som gjorde helgen til det den ble: vinke : Hilsen Knut-Erik.

 

Jo også var jo planen å entre banen på søndag men takket være en odelagt aksling gikk det i dass. Men da får jeg bare komme sterkere tilbake ved en senere anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen folkens.. Sitter her enda med et smil å tenker tilbake på helga...

 

Leser bare at mangen føler at det har blitt en "festival" og ikke et rent "gatebil treff". Da føler dere riktig. Det er en festival også....

Samtlige treff arrangert av Gatebil på Våler & Rudkogen er festivaltreff..

 

Klart jeg også reagerer på enkelte figurer som ikke oppfører seg tilstrekkelig.

Men er det alkohol i bildet vil det alltid forekomme utskudd. Jeg for min egen del var der også for å få en god fest i godt lag. Høydepunktet var selvfølgelig å se/høre turbo 5'ere i fri utfoldelse. Men den sosiale biten er også viktig. Festet med mennesker fra Alta, Ålesund, Bergen, Stavanger, og mangen svensker etc. Bodde på den nedre camp'en jeg og opplevde også et par kjekkasser med litt mye hår under armene når de kom gående, men ikke verre enn at vi fikk roet dem ned litt... Noen ser etter bråk etter et knippe øl, og det er jo beklagelig for oss andre som kun vil ha det morsomt.

 

Men alt i alt så skal ingen glemme at de selv har vært kalv. Feier for min egen dør og konkluderer med at dette var en helg helt etter min smak. Øl,venner og bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mye mer positive tilbakemeldinger nå enn tidligere :)

 

Ang fyll, så ble partycampen i sin tid oppretta (var vel for tre år siden) for å fjerne fylla fra baneområdet.

Det er dessverre fortsatt noen synlig rusa folk på baneområdet, men vaktene prøver å begrense det...

 

For 8-10 år siden,(var jo sikkert ikke Gatebil da)
Jeg var på Gatebil på Rudskogen første gang i 1994, og det var ikke første gang det ble arrangert.

Den gang var det som en typisk kjøredag på banen, som enkelte andre arrangerer på hverdager nå for tida.

 

 

Var der fra lørdag til søndag, synes det var et bra treff, men syns at det burde gjøres litt mer rundt selve baneområdet med tanke på tilskuerplasser...
Det var mye verre før!

I år var nye jordvoller og tribuner på plass for å øke sikkerheten og gi plass til flere tilskuere.

 

Og Rudskogen skal jo bygges om og rustes opp kraftig om et år eller to, så det vil neppe bli gjort særlig flere endringer før det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må legge til en ting: Det var ikke bare pølsebodene som hadde laaaaange køer, det var det til toalettene også. Her burde Gatebil og Rudskogen i fellesskap ordne opp, for det er helt klart underkapasitet når det er 30.000+ mennesker på området!

 

Greit nok at gutta kan "slenge ut svansen" i skogkanten, men det er ikke bare gutter på stedet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Ja, så ikke så altfor mye fyll oppe på baneomerådet, men hørte av noen forhandlere der at det var visst noen slitsomme(fulle) personer der...

 

Men for all del, MYE bedre en tidligere år, for det var som sagt tidligere her, at fylla er begrensa bedre til camp-omerådene.. Men det burde ha vært en form for rolig-camp der! Det var jo ikke mulig å sove inne på bana, og jeg skulle sove i bilen, så jeg tok den med fra stand oppe, til camp'n, og der var det ikke lett å sove når folk sloss, heiv stoler, pissa på hjul, banka i ruter, og spilte musikk til den store gullmedalje... da hadde det vært litt lettere for oss som var der for bil og ikke flatfyll...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes treffet var bra jeg. Var ikke der på kveldene. men for få toaletter, for få salgsboder av forfriskninger. lite organisert nr det gjelder parkering. ble først dirigert opp på banen, for å høre at det kostet 250.- der eller at jeg kunne snu. når jeg kom ned igjen ble jeg forsøkt sendt oppover igjen. dårlig komunikasjon kalles det vel. så ellers lite fulle folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det var dårlig liv midt på natta. Var oppe til kl 6 søndags morgen men da hadde alle gått og lagt seg så da var det ikke noe morro.. Forresten var det noen som hadde stikki av med soveposen min: gråter :

 

Men mye positivt også. Fikk slått av en prat med nicklas björch eller hva han heter:) Trivelig fyr med mye vettugt å si. fikk neten personlig gjennomgang av rørrammeaudien hans: rock :

 

fikk slått av en prat med en kar i urquattro også. han sto på campen som var først til høyre for inngangen.

 

Ellers var det jo noen snasne bejbs som strippa oppe på en BMW cab og greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers var det jo noen snasne bejbs som strippa oppe på en BMW cab og greier.

Ser du har hvore på camp 1.

Va nåkk Tromsø folk som sto for strippinga.

Holt til i vogna vedsiden av cab`n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med Håkon og John Arne på fredag. Men tok en ny tur med noen andre kompiser på lørdag. Må si at det er det best arrangert gatebil treffet jeg har vært på. Var aldri nede på partycampen. Men min mening er hvertfall at hvis man ønsker at ting skal gå mer knirkefritt enn dette. Så må man ha det et annet sted enn Rudskogen. Det er nemlig området som setter begrensingene nå.

Så mye svensker som var der, og til om med Engelskmenn. Det sier litt synes jeg.

 

Er det noen som vet om det er tenkt på å arrangere noe slikt på Mantorp. Det hadde vært tøft ;) (minnene fra Bugrun sier at det hadde blitt bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.