Hva synes dere om Gatebiltreffet på Rudskogen?

Anbefalte innlegg

Hadde en veldig bra helg men sitter igjen med litt delte meninger....

 

Jeg synes Våler er en bedre plass å arrangere biltreff... Der er campen rett ved siden av så bilen kan stå på utstillingsområdet over natta.... På rudskogen hadde du måttet gått ett ganske bra stykke for å komme til campen igjen....

 

Når jeg skulle inn på go-cart bana igjen på lørdagen ble jeg sendt ned på en grusbane.... Jeg sa til han som dirigerte at jeg skulle stille ut ilag med VWAudi Club men fikk som svar "De har kun 20 plasser og 80 påmeldte biler..." så jeg svarte med "Hvorfor i alle dager har vi kun fått 20 plasser da??" og fikk en flott kommentar "Kan du ikke bare dra deg ned på grusplassen nå da....?"

 

Å ha bilen stående på campen gjorde meg til ett nervevrak... Fulle folk som rulla å velta seg over bilen i alle retninger... Sitter igjen med en oppripa bil...

 

 

Jeg kommer ikke til å reise på Gatebil igjen uten å ha med noe å trekke over bilen..... Folk eier tydeligvis ikke respekt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ha bilen stående på campen gjorde meg til ett nervevrak... Fulle folk som rulla å velta seg over bilen i alle retninger... Sitter igjen med en oppripa bil...

 

 

Jeg kommer ikke til å reise på Gatebil igjen uten å ha med noe å trekke over bilen..... Folk eier tydeligvis ikke respekt....

 

Det er dette jeg mener er synd med disse treffene..

 

Og det er liksom ikke lett å få tak i folka som har gjort det..

Kan jo liksom ikke gå med bilen i en sekk heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk slått av en prat med en kar i urquattro også. han sto på campen som var først til høyre for inngangen.

 

Kan dette ha vært meg? Lilla Ur med hvite org. felger på camp 1...

Snakket btw. med x-ur eier hallvard her på forumet også, (takk for karsken btw:D)artig kar:nana:

 

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg parkerte på gokart banen sammen med en kompis med en Golf V GT, så gikk vi til og fra campen... men den siste natta tok vi med oss bilene slik at vi kunne pakke og dra på søndagen, men det skulle vi aldri gjort : mad : Bilen min overlevde, men kompisen min fikk en campingstol i baksjermen og 4 bulker : bråk :: bh : . Men heldigvis fikk "onkel" dette med seg, tok med seg jævelen som gjorde dette og tok i mot en anmeldelse!! :nana:

 

Forstår ikke hvordan folk kan ha så lite respekt for andre sine eiendeler..

 

Men er ellers MEGET fornøyd med treffet.. Sinnsykt med folk og masse bra damer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet var bra, mye folk.

 

Men, party campen kan man få grattis av meg, på fredagen ble det masse bråk og en ble stuket m kniv, politiet kom å stengte serveringen, for min del alt for mye fulle drittunger der. Men, ellers bra treff, utstillingen fikk jeg intrykk av var veldig rottet.

 

 

Ikke vær så negativ nå.... Du er blitt Gammel mann vet du "mr 23"..:nana:

Var mye bedre på lørdagen..

 

Og hvor var du?

På rommet på det lille motellet??: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der kun på fredag for å kjøre, og da var det ikke så sinnsykt mye folk der...

 

Mine inntrykk har jeg lagt ut i vaerste-tråden og på hjemmesiden http://www.dav.no...

 

Jeg skal nok på flere gatebil ja... ;) (må bare trene meg å sladde for at folk skal ta bilde av GTi'en :P )

 

eg så deg på banen på fredagen, gikk ikke så fort i svingene som de andre på banen merket eg, hehe.

hvem var den lille tassen du hadde med deg da?

 

gatebil for min del var kjempe bra, masse folk, damer, drikking osv.

bra vær hele helgen var det også så det var ikke til å klage på.

 

vurderer å reise i september også visst eg har tid.

flere som skal da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg så deg på banen på fredagen, gikk ikke så fort i svingene som de andre på banen merket eg, hehe.

hvem var den lille tassen du hadde med deg da?

 

Det var enten John Arne eller nevøen til John Arne... :P

 

Gikk ikke så fort som de andre i svingene sa du, da lurer jeg på hvor du satt?

Omtrent samtlige biler som kjørte utpå der var raskere enn oss på langsletta, men alikavel så kjørte vi jevnt med både M3, 200SX og urQuattro.

 

Så da må vi jo ha vært raskere enn dem noen andre steder? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var enten John Arne eller nevøen til John Arne... :P

 

Gikk ikke så fort som de andre i svingene sa du, da lurer jeg på hvor du satt?

Omtrent samtlige biler som kjørte utpå der var raskere enn oss på langsletta, men alikavel så kjørte vi jevnt med både M3, 200SX og urQuattro.

 

Så da må vi jo ha vært raskere enn dem noen andre steder? : rolleyes

 

det var sikkert nevøen til john arne, han rakk akkurat over dashbordtet når han hadde hjelmen på hodet :P

eg satt i begynnelsen av breisladd svingen, kan vel ikke si at du kjørte sånn super seint i forhold til de andre heller når biler med 2-300hk som kjørte der samtidig som deg:p

var du bare fredagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo det var fett:) fikk et par bra film klipp.. skal bare redigere også legger jeg ut:)

 

Men er litt skuffa over at ikke vw-audi clubben ikke hadde noe stand. jeg som var keen på å harry handle litt unødvendig stæsj. skiltholdere etc. jaja.. sånn kan det gå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en veldig bra helg men sitter igjen med litt delte meninger....

 

Jeg synes Våler er en bedre plass å arrangere biltreff... Der er campen rett ved siden av så bilen kan stå på utstillingsområdet over natta.... På rudskogen hadde du måttet gått ett ganske bra stykke for å komme til campen igjen....

 

Når jeg skulle inn på go-cart bana igjen på lørdagen ble jeg sendt ned på en grusbane.... Jeg sa til han som dirigerte at jeg skulle stille ut ilag med VWAudi Club men fikk som svar "De har kun 20 plasser og 80 påmeldte biler..." så jeg svarte med "Hvorfor i alle dager har vi kun fått 20 plasser da??" og fikk en flott kommentar "Kan du ikke bare dra deg ned på grusplassen nå da....?"

 

Å ha bilen stående på campen gjorde meg til ett nervevrak... Fulle folk som rulla å velta seg over bilen i alle retninger... Sitter igjen med en oppripa bil...

 

 

Jeg kommer ikke til å reise på Gatebil igjen uten å ha med noe å trekke over bilen..... Folk eier tydeligvis ikke respekt....

 

skulle gjort som eg gjorde da stig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo et helt konge treff, men en hard helg med MYE fyll. Campa på venstre side av den veien man kjører opp mot banen... Det minste jordet. Var jo sinnsyke avstander å gå for å komme seg rundt.

 

Lå 2 stykker rett bortafor oss med en a4? hadde klubb merker men dem sov ute på bakken i sovepose. Var ikke det kaldt ?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette ha vært meg? Lilla Ur med hvite org. felger på camp 1...

Snakket btw. med x-ur eier hallvard her på forumet også, (takk for karsken btw:D)artig kar:nana:

 

Kristian

 

godt mulig. jeg hadde med meg en fyr som ikke trodde på at audi brukte 5 cyl motor. var vel lørdagskvelden dette. så fikk vi gjennomgang av antall sylindere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt mulig. jeg hadde med meg en fyr som ikke trodde på at audi brukte 5 cyl motor. var vel lørdagskvelden dette. så fikk vi gjennomgang av antall sylindere.

Stemmer, da var det nok du en av de jeg snakket med... men ellers ble det kanskje litt vel i overkant med flatfyll utpå natten, følte meg aldri helt trygg gjennom helgen, ble kastet tomflasker og slikt bare cm ifra. bilene våre opp til flere ganger i løpet av helgen..

Følte muligens at det var hakket roligere på campen på våler, men det kan jo og ha vært tilfeldig slik jeg oppfattet det i år ivertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, da var det nok du en av de jeg snakket med... men ellers ble det kanskje litt vel i overkant med flatfyll utpå natten, følte meg aldri helt trygg gjennom helgen, ble kastet tomflasker og slikt bare cm ifra. bilene våre opp til flere ganger i løpet av helgen..

Følte muligens at det var hakket roligere på campen på våler, men det kan jo og ha vært tilfeldig slik jeg oppfattet det i år ivertfall

du sovna jo tidlig Kristian:nana: dåli greier..:rolleye: trøndern våkna opp i en eller anne¨n bil med jenteskjorte og mere til : vinke :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.