Anbefalte innlegg

lite problem, vanntempmåleren min er helt død (3b motor), har brukt ett 9v batteri direkte på måleren og da flytter den på seg, dvs instrumentet er ok. prøvd og bytte føler nede på blokka, fortsatt helt død, byttet transistor som sitter bak på instrumentet, i en blå sokkel på venstre side, men fortsatt død... sjekket og målt over alle banene bak på printplata, dem var i orden... : gråter : har noen ett godt forslag til hva det kan være? alt funker som det skal (vifte osv) men det er bare viseren som er død, så det kan vel bare være ett ledningsbrudd el.l.: klø : men hvordan skal jeg få målt meg frem til dette?:rolleye:

 

help me please before i loose my mind: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, det var det jeg mente med føler, bare litt dårlig ordvalg: rolleyes jeg har prøvd alt det som står i den linken du la ved... snart gir jeg opp og bare kjøper en måler og kobler den utenom.. men det er godt og se at andre har det samme problemet: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg gitt opp: gråter : har noen her montert ekstern vanntemp måler, kan du evt gi en forklaring på hvordan du koblet dette? og hvilken type?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du legger ledninga til vanntempen rett til jord skal tempen stige til maks..

kan jo være brudd i ledninga..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du legger ledninga til vanntempen rett til jord skal tempen stige til maks..

kan jo være brudd i ledninga..?

 

hoy ,hvor kobler jeg ledningen på instrumentet? hvem som er jord tenker jeg på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.