#1 Skrevet Juli 17, 2006 Hvor mye må man jobbe på en polo 6n for å få på 9*16 et 15, dekkdim (205.40.16)??? Er det i det heletatt pent?? Takker for kjappe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2006 To norske med 9x16 ET25, begge med godt modifiserte hjulbuer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2006 Ah.. takker.. dette går ikke m andre ord.. solgte golfen til fruen i helga, og har nå funnet en 6n som svarer til forventningene, mangler kun litt hjul og spoilers, men det blir uaktuellt å jobbe seg ihæl på hjulbuene, så da blir det 7.5*16 istedet Hjertelig Tord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2006 Ah.. takker.. dette går ikke m andre ord.. solgte golfen til fruen i helga, og har nå funnet en 6n som svarer til forventningene, mangler kun litt hjul og spoilers, men det blir uaktuellt å jobbe seg ihæl på hjulbuene, så da blir det 7.5*16 istedet Hjertelig Tord Går for 8x16 og 195/40-16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2006 Med Et 30 og litt valsing så går det akkurat, eneste er det vil subbe litt i innerskjermer foran ved fullsving men det er ubetydelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2006 Jeg har 9*16" med 215/40/16 dekk på.. hjulbuene er valset litt såvidt jeg vet men ikke så mye... går helt fint å kjøre med, eneste er at du må være obs på hvilke dekk du setter på.. jeg har slitt med "subbing" etter at jeg fikk satt på BF Goodrich g-force dekk bak, disse bygger mye mer ut enn Dunlop dekkene som stod på før så nå må jeg antageligvis bytte igjen:( dette er min erfaring så langt. Lykke til videre ihvertfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2006 Går for 8x16 og 195/40-16 Frode har du ikke et bilda av bilen til david...... PS. jeg fant et bilde her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...