Anbefalte innlegg

Hvor mye må man jobbe på en polo 6n for å få på 9*16 et 15, dekkdim (205.40.16)???

Er det i det heletatt pent??

Takker for kjappe svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To norske med 9x16 ET25, begge med godt modifiserte hjulbuer:

015_30.jpg

attachment.php?attachmentid=2715&stc=1&d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. takker.. dette går ikke m andre ord.. solgte golfen til fruen i helga, og har nå funnet en 6n som svarer til forventningene, mangler kun litt hjul og spoilers, men det blir uaktuellt å jobbe seg ihæl på hjulbuene, så da blir det 7.5*16 istedet ;)

Hjertelig Tord : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. takker.. dette går ikke m andre ord.. solgte golfen til fruen i helga, og har nå funnet en 6n som svarer til forventningene, mangler kun litt hjul og spoilers, men det blir uaktuellt å jobbe seg ihæl på hjulbuene, så da blir det 7.5*16 istedet ;)

Hjertelig Tord : rock :

Går for 8x16 og 195/40-16 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Et 30 og litt valsing så går det akkurat, eneste er det vil subbe litt i innerskjermer foran ved fullsving men det er ubetydelig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 9*16" med 215/40/16 dekk på.. hjulbuene er valset litt såvidt jeg vet men ikke så mye... går helt fint å kjøre med, eneste er at du må være obs på hvilke dekk du setter på.. jeg har slitt med "subbing" etter at jeg fikk satt på BF Goodrich g-force dekk bak, disse bygger mye mer ut enn Dunlop dekkene som stod på før så nå må jeg antageligvis bytte igjen:( dette er min erfaring så langt. Lykke til videre ihvertfall!!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går for 8x16 og 195/40-16 ;)

Frode har du ikke et bilda av bilen til david......

PS. jeg fant et bilde her.....

MVC-641F.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.