#1 Skrevet Juli 17, 2006 Har vell strengt tatt ikke bruk for de, men kunne jo ikke la de bli solgt til en Merce eier igjen så jeg MÅTTE jo bare kjøpe de når Heine Matre sa seg villig til å hente de for meg... Felgene er 9x16 BBS RS009 (5x112, ET11) En felg er tilnærmet strøken mens de tre andre også er i rimelig bra stand, ett lite hakk i ene felgene er største minus såvidt jeg har kunnet se på bildene Heine har sendt meg. Får se hva bil jeg kjøper meg om jeg får brukt de eller ikke... kjøper jeg f.eks. VR6 kan det være en mulighet å borre de om slik at de får 5x100, tror det kunne blitt småfrekt på en 3er Golf eller Corrado... eller enda bedre en UrQuattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2006 Og to bilder til, bl.a. ett av den stygge felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2006 Så disse selv i dag, de lå på Finn til 4000,- ikke sant? Var litt langt unna for min del, dessuten hadde jeg vel strengt tatt ikke noe å bruke de på heller, annet enn kanskje Urquattro'n som du nevner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2006 Det er nok ikke de samme, lå rikitgnok på Finn, men ikke til den prisen og heller ikke sååå langt unna deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2006 *Sikle* Gratulerer med FETE felger: rock : Var grei pris også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...