#1 Skrevet Juli 17, 2006 Noen som kunne forklart meg hvordan jeg bytter ut hele den gamle girspaken med en ny en? Gjerne med bilder hadde vært fint, men går bra uten også. Er redd for å knekke noe så jeg spørr før jeg prøver selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2006 Noen som kunne forklart meg hvordan jeg bytter ut hele den gamle girspaken med en ny en? Gjerne med bilder hadde vært fint, men går bra uten også. Er redd for å knekke noe så jeg spørr før jeg prøver selv. Løft opp ramma rundt mansjetten og trekk den over girkula. Nederst på girkula sitter det et klips. Dette må du klippe av. Så kan du dra girkula rett opp. For å montere den nye må du ha en ny liten slangeklemme. Hvis du bare skal bytte kula så tar du av den plastringen i enden av kula. Ta så løs mansjetten og monter i motsatt rekkefølge. Hvis det er hele girspaken du skal bytte er jeg ikke sikker da dette nok er en større operasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2006 Løft opp ramma rundt mansjetten og trekk den over girkula. Nederst på girkula sitter det et klips. Dette må du klippe av. Så kan du dra girkula rett opp. For å montere den nye må du ha en ny liten slangeklemme.Hvis du bare skal bytte kula så tar du av den plastringen i enden av kula. Ta så løs mansjetten og monter i motsatt rekkefølge. Hvis det er hele girspaken du skal bytte er jeg ikke sikker da dette nok er en større operasjon. Hvordan får jeg opp plata der girspaken sitter da?Er det bare å dra den opp eller er det en spesiell måte å gjøre dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2006 Denna jeg kjøpte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2006 Får ikke av den plata/ramma jeg. Hvordan fjerner jeg denne. Drar jeg den opp fra den siden der askebegeret er eller fra den siden der håndbrekket er. Jeg får dratt plata litt opp på den siden der håndbrekket er men tørr liksom ikke å dra den helt opp da jeg kanskje knekker noe. Er det bare å dra den oppover til den løsner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2006 Får ikke av den plata/ramma jeg. Hvordan fjerner jeg denne. Drar jeg den opp fra den siden der askebegeret er eller fra den siden der håndbrekket er. Jeg får dratt plata litt opp på den siden der håndbrekket er men tørr liksom ikke å dra den helt opp da jeg kanskje knekker noe. Er det bare å dra den oppover til den løsner? Bare dra den opp på siden mot askebegeret først. Så ser du hvordan den er festet med de 2 metallklipsene. Dra den opp på den ene siden av midtkonsollen først og så den andre så er den løs. Får du det ikke til får du ta deg en tur ut til meg en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...