#1 Skrevet Juli 17, 2006 Så at det satt en demper/sylinder på tannstanga. Den var full av olje så jeg skrudde den av og den er ganske slakk/slarkete. Skal det være motstand både ut og inn på denne? og hva gjør den egentlig? Har hatt problemer med at bilen har sporet en del - kan det være denne som gjør det? Noen som hvet hva ny koster og om det kanskje går ann å kjøpe den et annet sted enn møller? Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2006 Ingen som hvet om noe annet sted enn audi som kan ha denne? 1106,- kroner på olerud: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2006 Ingen som vet hva den er god for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2006 Min var ganske tom for olje også, og var lite motstand i den. På bobla ble det faktisk i sin tid wobbling uten demper montert, så den _måtte_ være på de bilene! Jeg byttet til ny og fikk igrunn roligere styring, er igrunn like følsom for sporing, men rattet 'slås ikke ut av hendene mine' ved kryssing av spor og skit i veien. (Mykere retur etter sving også.) Jeg kjøpte min for under hundrelappen fra Scott på sjmautotechnik.com sammen med en del annet skrot, men den var laget for VW Fox der borte! (Audi 50 eller Polo?) Kan se om jeg finner vag-nummeret på den, for den originale er aaaaltfor dyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2006 Den er for å begrense bevegelse i hjula forplanter seg til rattet. Gamle styresnekker er selvdempende, men tannstagstyring krever hjelp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2006 Litt mer info som lovet: http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2006 Og originaldeler fåes fortsatt rimeligst gjennom bilomsetningen i Arendal... http://www.bilomsetningen.no 37059180 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...