#1 Skrevet Mai 9, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2004 Det dær va de styggeste felgene jeg noen gang har sett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2004 Jeg synes hele bilen er smakløs jeg! Er den fra Skottland, siden den har rutet skjørt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Jeg synes hele bilen er smakløs jeg! Er den fra Skottland, siden den har rutet skjørt:p Må ha vært rimelig tung på nasjonaldrikken han som har kommet på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2004 sjekk passformen på bakvinga på bilde 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2004 Hva er dette slags "bil", Rover? Felgene minner meg om en persienne eller en tørketrommel, æsj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2004 De skjørtene der er jo like mammas kkjøkkengardiner jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2004 dritstygg bil!det er vel en lexus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2004 Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen dritstygg bil!det er vel en lexus? la det bare være en Lexus ja, det er ett passende mobbeoffer... :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2004 Det er en Lexus, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2004 Stygge felger ja, men fy pokker for et grusomt skjørt. Eieren skulle hatt bot for det der: pisk : Må være det værste jeg har sett på en bil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2004 vaskebrett felger sikkert noe for ei hus mor i 60 åra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...