Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd eller har bilde av dtm leppe på en orginal S3 fanger.

Vurdere det, men lurer litt på hvordan det vil se ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har sett det før.?.

 

Noen som kansje kan prøve det på fotoshop eller noe sånt.?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det aldri blidt gjort før.?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det aldri blidt gjort før.?.

da har du godt grunn til å sette på det i allefall;) er nok ikke mange som har det, tror det kunne sett tøft ut: ja : , vet dem har i allefall 2 forskjellige typer på norskbildelsenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du godt grunn til å sette på det i allefall;) er nok ikke mange som har det, tror det kunne sett tøft ut: ja : , vet dem har i allefall 2 forskjellige typer på norskbildelsenter.

Joda har jo forsåvitt det da. Men hadde hvore fint om æ kunne fådt en liten anelse om kosn det vil se ut.

Sånn at æ ikje kjøpe det også blir det ikje seende ut i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda har jo forsåvitt det da. Men hadde hvore fint om æ kunne fådt en liten anelse om kosn det vil se ut.

Sånn at æ ikje kjøpe det også blir det ikje seende ut i det hele tatt.

 

hehe, skjønner, jeg vet desverre ikke om noen og har ikke peiling på photoshop: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på det selv. Men alle leppene jeg har funnet passer til stylingfangere. S3 fangern er helt rett under, da må du isåfall kjøpe en og tilpasse den selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på det selv. Men alle leppene jeg har funnet passer til stylingfangere. S3 fangern er helt rett under, da må du isåfall kjøpe en og tilpasse den selv..

Ja har tengt tanken. trur nåkk at æ må kjøpe en dtm leppe å prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.