#1 Skrevet Juli 18, 2006 Hei ! Lurer på om nokon har vore borti Strømmen Anitrust på Skedsmokorset eller Askim antirust ? Skulle hatt bilen min tectylbehandla nemleg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2006 Eventuelt Søgård Antirust, eller andre firma i nærheiten........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2006 Dinitrol i Sarpsborg. Han som driver det sitter i styret for Østfold Lokallag, og derfor er det rabatter å hente! Sjekk her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2006 Hmmmm Sarpsborg bli vel egentle litt for langt vekke, dessuten kjøyrer eg ikkje VAG Linken får eg ikkje til å fungera. Men uansett takk for tipset Dinitrol i Sarpsborg. Han som driver det sitter i styret for Østfold Lokallag, og derfor er det rabatter å hente! Sjekk her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...