#1 Skrevet Juli 18, 2006 Skal ha bikkja i bilen endel i sommer, så jeg har prøvd å få tak i ett bagasjeromsgitter / skillevegg mellom bagasjerom og bakseter til min 200 Avant. Skulle visst passe fra alle Audi 100 og 200 83-91 modell. MEN det er visst ikke så lett å få tak i gitt. Defor så lurer jeg på om noen har mål på det som står i C4 Avant? Lurer på å kanskje kunne modde det for å få det til å passe i bilen min hvis det ikke er helt villt unna måla jeg skal ha.... Håper noen kan tipse meg litt her -T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2006 Det må jo være noen som har peil Det jæ... dyret hopper fram og møkker og skraper opp setene så fort vi forlater bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2006 var på ekta å sjekket rollo til min, og viste der, men er sikker ikke lett å få tak i brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...