#26 Skrevet August 11, 2006 Jeg avbrøt ferien brutalt nordpå, forlot finvær og dundret 100 mil i regnvær med tung tilhenger og poden sovende i baksetet Klart man stiller når gamlegutta skal mimre =) Men vi var der for ØL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 11, 2006 Odd Arne og jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 11, 2006 iii kjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 11, 2006 Så bra... det her kommer til å bli kjempe koselig... Gleder meg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 11, 2006 Tror dette kommer til å ende opp som FGL julebordet for par år siden... Noe sånt som: og en anelse og dagen derpå, men fortsatt med et stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 11, 2006 Da håper jeg alle er klare... Om 20 min stikker jeg inn til byn for å bli full med gutta... Mye tyder på at kvelden blir foreviget... Sjekk ut vagner på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...