Anbefalte innlegg

Hvor får jeg den beste reg.satsen? tenkte litt på prisen også..

Skal være til en s2, lønner det seg å kjøpe den på møller?

 

Takker på forhånd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg dette på tohrshov? Hvilke andre steder, tenkte da på prismessig best steder.

Er til en polo 91mod.

 

Takker på forhånd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen f.eks burde vel kunne gi deg deler som er helt kurante. Visstnok er deler som selges hos disse typer butikker ofte akkurat de samme som en merkeforhandler selger. Sjekk pris hos begge og vurder det derifra. Er det evt. verdt å kjøpe originaldeler hvis det skulle være så at disse ER bedre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen f.eks burde vel kunne gi deg deler som er helt kurante. Visstnok er deler som selges hos disse typer butikker ofte akkurat de samme som en merkeforhandler selger. Sjekk pris hos begge og vurder det derifra. Er det evt. verdt å kjøpe originaldeler hvis det skulle være så at disse ER bedre?

Ja nemli. Sikkert grei kvalitet der..?

Trenger jeg bare ny reim og vannpumpe?

 

Takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he...ikke lett å gi deg noe super bankers svar akkurat hvor du får de beste delene nei.

 

tillegg til reima og vannpumpa bør du ha med: strammehjulet for reima, senterbolten til svingningsdemperen på veiva, evt. venderulle for tannreima om bilen har det og kanskje reimer til servo, dynamo etc da du først er i gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte mekonomen en stund, veldig greit hvis man skal ha til kurante biler.

 

jeg ble bare drittlei når jeg fikk feil clutchkit til Mx5en min (som jeg ikke merka før alt var montert) etter jeg fikk helt feile reimer, vannpumper som ikke passer osv. Da holdt det. Blir liksom litt for dumt å måtte sjekke at alt man har fått faktisk er til den bilen man har kjøpt det til. Syns ikke det er spesielt billig der heller. Så jeg har slutta å bruke mekonomen. Men hvis man får riktige deler er det sikkert bra deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he...ikke lett å gi deg noe super bankers svar akkurat hvor du får de beste delene nei.

 

tillegg til reima og vannpumpa bør du ha med: strammehjulet for reima, senterbolten til svingningsdemperen på veiva, evt. venderulle for tannreima om bilen har det og kanskje reimer til servo, dynamo etc da du først er i gang.

Bør man ha med, eller må man ha med senterbolt til svigningsdemperen, har kjøpt reim, strammehjul og pumpe..

 

får håpe delene mine passer da Emil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt 100% sikker men om det er likt som på rs2 SKAL den ifølge en annen tråd her skiftes. Kontakt teknisk ansvarlig hos ditt Møller verksted og spør der eller ring Roar hos Hamax Auto as på tlf 32 18 16 66

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt 100% sikker men om det er likt som på rs2 SKAL den ifølge en annen tråd her skiftes. Kontakt teknisk ansvarlig hos ditt Møller verksted og spør der eller ring Roar hos Hamax Auto as på tlf 32 18 16 66

Okei. Tror ikke mekonomen har denne delen?, men kan jo bare spørre på møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.