#1 Skrevet Juli 19, 2006 en tankevekker http://www.autoexpress.co.uk/autoexpresstv/featuresvideos/200827/tyre_tread_safety_shock.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2006 Har sett en slik test før og resultatet er skremmende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2006 Wow, imponerende, men kom ikke som noe sjokk. Allikevel burde nok mange fler se denne filmen! Er ikke sjelden man ser biler med såpass lite mønster både på treff og på veien. Jeg for min del har aldri hatt så lite som 3mm mønster i noe dekk før jeg har byttet det heller... Better safe than sorry... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2006 Trodde kravet var 5mm jeg? Er jeg helt på villspor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2006 Trodde kravet var 5mm jeg? Er jeg helt på villspor? Det er du nokk:) 1.6mm på sommer dekk 3mm på vinter dekk Det er kravet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2006 en tankevekker http://www.autoexpress.co.uk/autoexpresstv/featuresvideos/200827/tyre_tread_safety_shock.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2006 Vi fikk testa dette sammen med trafikkskolen da jeg tok lappen... Den ene trafikkskolebilen hadde dårlige dekk, mens den andre hadde nye--- Like biler, Golf 3. Dårlige dekka tok jo evigheter for å få stoppa bilen, mens nye dekk Prøver å skifte dekk før jeg ser slitasjevarslerene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2006 Hm. Skifte dekk oftere jaa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2006 Virkelig en tankevekker. Likevel vil jeg nevne at dekket de brukte i denne testen, Conti SportContact2 ikke akkurat er det dekke med de beste drenerende egenskapene. Dekket har jo ingen tverr-riller til å få vannet ut til sidene! Kanskje de brukte akkurat dette dekket for å vise hvor ekstrem forskjellen kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2006 Lagg merke til dette jeg også. Men uansett, så er det nok ikke så gøy og kjøre med 1,6mm i 70mph med pøsregn og masse vann som renner i sporene i veien. Spes når du må stoppe! Men dette var nok ikke de beste dekkene og teste på denne testen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...