Finnes det rep. manual til Audi elektronisk?

Anbefalte innlegg

Trenger det til A6'en, bruker altfor mye tid til å oversette fra tysk til norsk fra boka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på "Erwin" her på forumet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk bare på at Bentley-manualen bare dekker USA-modellene, de hadde et ganske begrenset motorutvalg i forhold til Europa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på "Erwin" her på forumet ;)

 

Eventuelt "asle". :rolleye: "asle" kan også leses baklengs. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt "asle". :rolleye: "asle" kan også leses baklengs. :rolleye:

 

Det heter vel egentlig ELSA, men benevnes ofte ASLE for å fordekke hva det egentlig er på fildelere etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ETOS, ETKA og ELSA men de gir ikke god nok informasjon på hvordan man skal gjøre reparasjoner o.l.

 

Så har nå bestillt rep. manualen på CD, men det er som Per sier at det kun dekker USA modeller.

 

Men jeg syns det er rart at ikke Haynes har kommet med enn engelsk utgave...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tilgang på Autohidden? Vet ikke om det hjelper deg, men det er litt å hente der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Elsa'n gir meget god info. Steg for steg. Bare å printe ut de sidene man trenger, hvis man ikke har laptopen innen rekkevidde ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har slik asle jeg og.. men 80% er tysk... og jeg forstår ikke tysk.. vil ikke forstå det heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Elsa'n gir meget god info. Steg for steg. Bare å printe ut de sidene man trenger, hvis man ikke har laptopen innen rekkevidde ;-)

Jeg får ikke frem noen bilder i Elsa. Har prøvd de forskjellige snarveiene, men kommer ikke inn til noe som gjør at jeg kan printe ut noe. Stopper forsåvidt når jeg skal legge inn "biltypeidentifikasjon"

Hvordan gjør du det når du skal inn ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har slik asle jeg og.. men 80% er tysk... og jeg forstår ikke tysk.. vil ikke forstå det heller

 

Hvis du reinstallerer programmet så kan du nok velge engelsk eller norsk. Jeg gjorde feil første gangen, men har det nå på norsk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tilgang på Autohidden? Vet ikke om det hjelper deg, men det er litt å hente der også.

 

Har Autohidden også, men den gir meg ikke den hjelpen jeg trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du reinstallerer programmet så kan du nok velge engelsk eller norsk. Jeg gjorde feil første gangen, men har det nå på norsk :)

 

 

fungerer heller dårlig her desverre :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs jo om du kan tysk, Geir. Hvis du kan det, så kan du også få verkstedhåndbok som hjelper deg med det meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.