#1 Skrevet Juli 19, 2006 noen som har peiling på hvem som kan sveise rustfri eksos fra turbo og bak i østfold? trenger sårt ny eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2006 svendsen eksos avd fredrikstad tenker jeg kan fikse dette for deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2006 svendsen eksos avd fredrikstad tenker jeg kan fikse dette for deg... er di dyktige? ble anbefalt å ikke bruke dem.. men gjør man f.eks en liten feil blir det vel husket i lang tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2006 er di dyktige? ble anbefalt å ikke bruke dem.. men gjør man f.eks en liten feil blir det vel husket i lang tid. De er veldig dyktige.. De har peil og gjør det kjapt! Ta en telefon og ring for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 De er veldig dyktige.. De har peil og gjør det kjapt! Ta en telefon og ring for info skal ringe dem på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2006 da har jeg omsider fått 3" anlegg og det ble hos svendsen i fr.stad.kjempe-trivelige karer som gjør en god jobb. fin lyd og lite bråk.har ikke helt kontroll på ladetrykket,så vet ikke helt hvor mye det bråker ved ordntlig gassing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2006 åssen bil har du ? og hvor mye måtte du betale ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2006 Er vel snakk om en 100 type 44 med aan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2006 rustfritt ble det ikke fordi det holder for mye på varmen.men uansett: 2" fra wastegate,3" fra turbo og helt bak med to potter og 4" enderør kom dette seg på 9k.nydelig lyd som forbedrer seg ved pådrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2006 rustfritt holder ikke for mye på varmen når det gjelder eksos,kansje syrefast gjør det men ikke rustfritt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2006 rustfritt holder ikke for mye på varmen når det gjelder eksos,kansje syrefast gjør det men ikke rustfritt... det kan helt sikkert diskuteres i det uendelige,men iom at han som sveiste kjører dragracing får jeg stole på han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...