#1 Skrevet Juli 19, 2006 Kjøpte en vag-com kabel til bilen min, men viser seg at den ikke funker på ng-motoren Noen som kan tenke seg noe sånt? Selges b-b-billig. USB-basert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2006 Hva passer den til da? kan jeg laste ned software fra rosstech-sidene med denne kabelen eller må det crackes etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2006 Hva passer den til da?kan jeg laste ned software fra rosstech-sidene med denne kabelen eller må det crackes etc Passer til alt untatt bilder utenom de med Can-bus, som sagt. Usikker på om din har dette, men jeg tror faktisk det.. Programvare følger med på CD, har såvidt sett på den men det er iallefall drivere og 409-versjonen av vag-com på den. Versjonen som følger med er en 'uregistrert' versjon, så noen funksjoner er utelatt. Du får alikevel til å gjøre det aller meste uten å registrere den.. Edit: Passer på stort sett alle vag fra 91 og opp frem til 2001 eller noe slikt (da CAN-bus ble introdusert) b-b-b-illig vil forresten si rundt 250 kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2006 Ta deg en tur hit så ordner det seg Tar den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2006 hvis ikje Robert ska ha den tar æ den glatt. Kan by dæ 300 for dn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2006 Ta deg en tur hit så ordner det seg Tar den jeg Eirik bakken var kjappest, så den er nok solgt etter lokallagstreffet i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2006 Eirik bakken var kjappest, så den er nok solgt etter lokallagstreffet i morgen. okay. Hei kor det treffe blir å være.?. Tid å sted.?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2006 okay.Hei kor det treffe blir å være.?. Tid å sted.?. http://trondheim.vwaudi-club.no/ Er på 'baksida', ved hjørnet av Bunnprisen, der det er størst plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2006 Kabel solgt... Kjøpte den forøvrig herfra dersom noen flere var interessert. Kom rett i postkassa etter ti dager, betalte med paypal. Null problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...