Trondheim: Noen som har bruk for en vag-com kabel?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en vag-com kabel til bilen min, men viser seg at den ikke funker på ng-motoren :o Noen som kan tenke seg noe sånt? Selges b-b-billig. USB-basert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva passer den til da?

kan jeg laste ned software fra rosstech-sidene med denne kabelen eller må det crackes etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva passer den til da?

kan jeg laste ned software fra rosstech-sidene med denne kabelen eller må det crackes etc

 

Passer til alt untatt bilder utenom de med Can-bus, som sagt. Usikker på om din har dette, men jeg tror faktisk det.. Programvare følger med på CD, har såvidt sett på den men det er iallefall drivere og 409-versjonen av vag-com på den. Versjonen som følger med er en 'uregistrert' versjon, så noen funksjoner er utelatt. Du får alikevel til å gjøre det aller meste uten å registrere den..

 

Edit: Passer på stort sett alle vag fra 91 og opp frem til 2001 eller noe slikt (da CAN-bus ble introdusert)

 

 

b-b-b-illig vil forresten si rundt 250 kroner. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur hit så ordner det seg :P

 

Tar den jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ikje Robert ska ha den tar æ den glatt.

Kan by dæ 300 for dn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur hit så ordner det seg :P

 

Tar den jeg :)

 

 

Eirik bakken var kjappest, så den er nok solgt etter lokallagstreffet i morgen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik bakken var kjappest, så den er nok solgt etter lokallagstreffet i morgen. :)

okay.

Hei kor det treffe blir å være.?. Tid å sted.?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabel solgt... :)

 

 

Kjøpte den forøvrig herfra dersom noen flere var interessert. Kom rett i postkassa etter ti dager, betalte med paypal. Null problem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.