#1 Skrevet Juli 19, 2006 er det noen som skal nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2006 Hvis jeg har fått skilter på golfen og har penger til overs så kan det fort hende at jeg tar turen ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2006 ikke helt umulig at jeg også skal nedover, og kanskje da er golfen "ferdig" for denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2006 Vist eg får bilen på veien igjen skal eg ned over ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2006 hehe.. nesten litt komisk.. nesten alle som har svart må få bilen på veien for å kunne reise.. slenger meg på der eg og.. må få bilen ferdig og se om eg har penger og tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2006 hehe.. nesten litt komisk.. nesten alle som har svart må få bilen på veien for å kunne reise.. slenger meg på der eg og.. må få bilen ferdig og se om eg har penger og tid Ja vi er en flott gjeng der gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2006 HADDE eg vert klar med bilen så hadde eg møtt, men no er det sånn at den er ikkje klar, så eg får ta det igjen neste år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...