Trondheim: Kompresjonsmåler

Anbefalte innlegg

Jeg har en UrS4 med registerreimsbrudd. Skulle ha tatt kompresjonstest på motoren for å finne ut om alt er som det skal, eller om jeg må belage meg på å skifte ventiler etc.

Har bestilt meg en skikkelig kompresjonsmåler fra TengTools/Luna/Sveisehuset Trondheim. Problemet er bare at den ikke kommer før langt ut i neste uke. Skulle helst funnet ut om jeg må skifte ventiler etc slik at jeg kan bestille opp deler raskest mulig.

 

Er det noen i Trondheimsområdet som har en slik kompresjonmåler som kan lånes en dag/kveld? Helst ikke Biltema-måler da den ikke har forlenger med gjenger, er jo tross alt et stykke ned til tennplugghullene.

 

 

mvh

 

Stian :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en UrS4 med registerreimsbrudd. Skulle ha tatt kompresjonstest på motoren for å finne ut om alt er som det skal, eller om jeg må belage meg på å skifte ventiler etc.

Har bestilt meg en skikkelig kompresjonsmåler fra TengTools/Luna/Sveisehuset Trondheim. Problemet er bare at den ikke kommer før langt ut i neste uke. Skulle helst funnet ut om jeg må skifte ventiler etc slik at jeg kan bestille opp deler raskest mulig.

 

Er det noen i Trondheimsområdet som har en slik kompresjonmåler som kan lånes en dag/kveld? Helst ikke Biltema-måler da den ikke har forlenger med gjenger, er jo tross alt et stykke ned til tennplugghullene.

 

 

mvh

 

Stian :)

Veit at Torshov selger noe sånt for å koble opp på bruke på kompressoren.. Har du sjekka de? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Har sett i Torshov-katalogen, ment fant ikke noe. Men jeg fikk lånt meg kompresjonsmåler i kveld. Fant raskt ut at det ikke var kompresjon på sylinder nr 1. Gjorde faktisk ikke utslag i det hele tatt! : mad :

 

Så har begynt å plukke nå da. Tatt av kamakslinger++. Topplokket i morgen. Det blir stas ja.. hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.