#1 Skrevet Juli 20, 2006 Hei! ønsker å gå til annskaffelse av en bil til, men står ovenfor et problem.. jeg har desverre ikke plass til bilen på min egen eiendom. er det noen som vet hvor jeg kunne leid plass for lagring av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2006 ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2006 - Hva slags bil er det snakk om? - Skal den mekkes på fra tid til annen, eller bare stå lagret? - Hvor lenge skal den lagres? - Hva er du int å bet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2006 - Hva slags bil er det snakk om?- Skal den mekkes på fra tid til annen, eller bare stå lagret? - Hvor lenge skal den lagres? - Hva er du int å bet? hei! vurerer å kjøpe en golf 1 av den eldre typen.. hadde muligens tenkt til å jobbe på den nå og da. er ikke sikker på hvor lenge den i så fall skulle lagres:o veit ikke helt hva som er ca pris på lagring av bil jeg? send meg en pm om du veit om noe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...