#126 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt Arne, gidder du ta med PC med VAG-COM? Brutter'n har problemer med en kabel som han ønsker å teste... Roger 10-4..... (jupp) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 9, 2004 Fine greier, da stikker sikkert han innom. Vurderer sterkt å ta en tur ned dit selv jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 9, 2004 Stikker antagligvis innom en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 9, 2004 Jeg kommer nok en tur også! JAM ba meg ta med VAG-COM også, så da er vi to med det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 9, 2004 Eg kjem også. Må lufte classicen, siden duploen fikk mye oppmerksomhet i helgen. De blir så fort sjalu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 9, 2004 Jeg og, hvis jeg får sitte på med deg Mattis;) Så kan vi planlegge litt Schafflund-tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Jeg kommer nok en tur også! JAM ba meg ta med VAG-COM også, så da er vi to med det... Hvis du ikke har kjøpt hjelm enda, så kan jeg ta med Sparcohjelmen slik at du kan ta en kikk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 9, 2004 Kjøpte meg sparcohjelm på Gundersen forrige uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Kjøpte meg sparcohjelm på Gundersen forrige uke. Da har vi sikkert samme type hjelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Tom-Rune Birkelund Jeg og, hvis jeg får sitte på med deg Mattis;) Så kan vi planlegge litt Schafflund-tur. Vi får håpe det ikke subber i hjulbuene bak på vei hjem etter vi har spist mikkyD da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 9, 2004 Ser dårlig ut for meg ikveld, har en følelse at girkassa må ut igjen, og jeg som skule best tid denne uken hos Arild Rud, det spøker nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 9, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang Vi får håpe det ikke subber i hjulbuene bak på vei hjem etter vi har spist mikkyD da.. Skal vel ikke by på store problemer da mikkyD-maten har som vane å forsvinne gjennom systemet rimelig kjapt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 9, 2004 Er jeg velkommen med en luftkjølt klassiker også? Tenkte å cruse litt i godværet ikveld hvis jeg ikke blir sittende for lenge på jobben... Mvh KMR Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 9, 2004 Selvfølgelig! Bare å komme det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 9, 2004 Topp Sees der rundt kl 19 da. Mvh KMR Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 9, 2004 tror jeg tar meg en tur jeg også, pleier jo å henge på treffene i ski, men det er jo greit å komme seg litt rundt. Bare jeg finner frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 9, 2004 Jeg kommer! Ser at broder'n allerede har bedt noen her om å ta med PC og VAG-COM sånn at jeg får teste kablen min (som jeg ikke får til å funke) Kommer faktisk uten A6'n i dag... Kjører Mercedes denne uka. En Mercedes ifra den tidsepoken som Mercedes var Mercedes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Ser dårlig ut for meg ikveld, har en følelse at girkassa må ut igjen, og jeg som skule best tid denne uken hos Arild Rud, det spøker nå... Var ikke girkassa, men det stopper ikke her. Så jeg for se om jeg kan komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Var ikke girkassa, men det stopper ikke her. Så jeg for se om jeg kan komme. for håpe att det ordner seg til helga da, eller spøker det for den også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya for håpe att det ordner seg til helga da, eller spøker det for den også?? Jupppppppp, så vi for se.....Plus jeg må ordne barnevakt hvis bilen går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 10, 2004 så jo ut som om guttungen koste seg på biltreff i helga, er jo bare å ta han med da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya så jo ut som om guttungen koste seg på biltreff i helga, er jo bare å ta han med da:) Det er greit det, men hva gjøre jeg hvis jeg skal kjøre på bannen....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Det er greit det, men hva gjøre jeg hvis jeg skal kjøre på bannen....... Da sitter han i sin egen Recaro godt festet i 4punkten som Co-pilot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Stein Ove Prestmo Da sitter han i sin egen Recaro godt festet i 4punkten som Co-pilot Han for vel bli litt eldre en 2,5 år før jeg drar han m på bannen, fordi jeg som regel kjører ikke forsiktig på banne, selv om det er en stund siden sist på grunn av mye tekniske problemer de siste årene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Han for vel bli litt eldre en 2,5 år før jeg drar han m på bannen, fordi jeg som regel kjører ikke forsiktig på banne, selv om det er en stund siden sist på grunn av mye tekniske problemer de siste årene. skjønner deg jeg.. for håpe det ordner seg med alle tekniske problemene til helga da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...