#226 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Ja, jeg vet, sorry! De ligger klare, skal prøve å få de på i dag. Tenkte å bytte til nye typen skilt når de kommer også. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland GRRRR!!!! Litt off topic: Ett nybakt medlem med skiltplate under armen, spurte meg i dag om det var jeg som hadde TT`n. JA, svarte jeg, hvorpå medlemmet sa: "ÆKKE DU FOR GAMMAL TIL Å KJØRE TT DA?" Ja, er du ikke det da? :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Da er VACN skiltplatene kommet på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Da er VACN skiltplatene kommet på bilen. Ikke et sekund for sent: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet September 8, 2004 Opprinnelig postet av Anders Toppe Hei, Var på mitt første VACN treff i går, å er strålende fornøyd. Så jeg har da aldri vært på mandag`s treffene. Hva er det som skjer der, å hvor og når er det(klokke)??? Å må man være medlem i noe mer en VACN for å være det?? Er det noe egent lokal lag for Oslo og Akershus? Hilsen Anders UPDATE: Som du sikkert har fått med deg, så er det nå opprettet et lokallag for Oslo. Vi har premieretreff på Ullevål stadion 23/9 kl 1900. Dette treffet kommer i tillegg til treffene på Lørenskog. Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet September 11, 2004 Er det noen som kan ta med skiltplater og klubbmerker på Lørenskog mandag? Oslo lokallag ønsker å ha et lite lager klart til den store dagen 23/9. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet September 12, 2004 Opprinnelig postet av Morten Gjeitsund angående obd plugg så har ikke jeg det. Det som er på bilen min er 2 separate plugger med 2 kontakter på hver. Disse er til diagnose, men ved hjelp av en diodetester (hva nå det er). Står beskrevet i haynes boka. Men Arne, det er vel ikke tilfeldigvis en overgang å få tak i til denne vagcom'en som gjør at den fortsatt passer i bilen min? Ser ikke for meg at jeg klarer å lage meg et slikt diodesystem, selv om det ser ganske basic ut! Nå har jeg endelig funnet denne "lysdiodesaken" for de med eldre diagnoseplugg.. Se her:Bildene og artikkelen er hentet fra Nordic AUDI: http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1403/a1403.php http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1403/a1403.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet September 13, 2004 kan hende jeg kommer innom en tur med gubbebilen i kveld... høy som F og altfor mye svart plast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Guldhaug kan hende jeg kommer innom en tur med gubbebilen i kveld... høy som F og altfor mye svart plast Bare kom du så kan du parkere ved siden av min så er vi to med alt for mye svart plast og allroad look 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet September 13, 2004 Jeg kommer og parkerer under bilen til JAM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang Jeg kommer og parkerer under bilen til JAM. Avtale. Kjekt hvis det regner:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet September 13, 2004 Kommer innover i dag... Noen med VAG-COM? Bjørn? .. så jeg får "renset" bilen litt før service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet September 13, 2004 Jepp, kan ta med PC'en. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet September 13, 2004 Flott, takk! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Nå har jeg endelig funnet denne "lysdiodesaken" for de med eldre diagnoseplugg.. Se her: Bildene og artikkelen er hentet fra Nordic AUDI: http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1403/a1403.php http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1403/a1403.php Hmmm. Ser ut til at jeg må grave litt mer oppi der, for jeg fant nemlig bare 2 plugger, fant ikke den blå. Men er det sånn at man må kjøre bilen før man tar diagnosen? eller holder det bare å ha på tenningen? (i 4-5 sekunder?). Hvis det er så enkelt som på tegningen der, så skal jeg fint klare å mekke en. Men takk for hjelpen Arne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Morten Gjeitsund Hmmm. Ser ut til at jeg må grave litt mer oppi der, for jeg fant nemlig bare 2 plugger, fant ikke den blå. Men er det sånn at man må kjøre bilen før man tar diagnosen? eller holder det bare å ha på tenningen? (i 4-5 sekunder?). Hvis det er så enkelt som på tegningen der, så skal jeg fint klare å mekke en. Men takk for hjelpen Arne. Når jeg bruker VAG-COM lar jeg motoren gå på tomgang. Motoren bør være driftsvarm ved testing. Bruken av lysdiodesaken og fremgangsmåten ved bruk av denne kjenner jeg ikke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet September 13, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Kommer innover i dag... Noen med VAG-COM? Bjørn? .. så jeg får "renset" bilen litt før service Gjemte du deg eller noe? Så deg ikke i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet September 20, 2004 om været ikke suger helt ikveld så tar jeg meg en tur bortom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet September 20, 2004 Atsjoooo. regner med jeg kommer en tur. Har en med en liten bil til JT, og så skal jeg denge Runar K. litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet September 20, 2004 btw: er skiltplater gratis? for jeg har ikke skaffet meg en enda(nå har jeg ikke penger til det om det koster noe, bursdag for dama etc nettopp) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet September 20, 2004 Du får 1 stk gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet September 27, 2004 Kem kjem i dag? Jeg kommer en tur med poloen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet September 27, 2004 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet September 27, 2004 Jeg kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Christensen Kem kjem i dag? Jeg kommer en tur med poloen.. Gratulerer med ny polo, selv om jeg ville kjøpe den av jan tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...