#201 Skrevet September 6, 2004 me toooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet September 6, 2004 me 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet September 6, 2004 Kommer en tur i dag jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet September 6, 2004 ..er med dere i ånden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim ..er med dere i ånden hvorfor ikke kjøre ned hver mandag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet September 6, 2004 Bilder fra i kveld (litt tilfeldig utvalg av biler, dere får tilgi meg) TS Racing: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet September 6, 2004 Passssat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet September 6, 2004 TT med skistativ (lengter du etter vinteren arne? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet September 6, 2004 Nye a3en tar godt til litt diskret stailing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet September 6, 2004 Bös 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet September 6, 2004 16" BBS RS ble helt på coupeen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet September 6, 2004 Det femte element 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet September 6, 2004 Cab-sesongen er ikke over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet September 6, 2004 Verdens fineste romper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet September 6, 2004 Imola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet September 6, 2004 NEI FY PIIIIIIIIIIIIIP BJØRN HAR DU IKKE SKILTPLATE ENDA ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet September 6, 2004 Først til mølla får beste parkering (det var det jeg hadde av bilder, noen av de er litt 'hårete' fordi jeg glemte at jeg hadde satt kameraet på 1000ISO ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby TT med skistativ (lengter du etter vinteren arne? ) Kun for å vise frem at jeg hadde 5200,- til overs for å kjøpe takstativ for :p :p (ja, du leste riktig 5200,-!!!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby 16" BBS RS ble helt på coupeen Bilen din ble kjempelekker med BBS...Den kledde de utrolig godt. Tidsriktig er de også... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet September 6, 2004 GRRRR!!!! Litt off topic: Ett nybakt medlem med skiltplate under armen, spurte meg i dag om det var jeg som hadde TT`n. JA, svarte jeg, hvorpå medlemmet sa: "ÆKKE DU FOR GAMMAL TIL Å KJØRE TT DA?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland GRRRR!!!! Litt off topic: Ett nybakt medlem med skiltplate under armen, spurte meg i dag om det var jeg som hadde TT`n. JA, svarte jeg, hvorpå medlemmet sa: "ÆKKE DU FOR GAMMAL TIL Å KJØRE TT DA?" W00t?? :eek: makan da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland GRRRR!!!! Litt off topic: Ett nybakt medlem med skiltplate under armen, spurte meg i dag om det var jeg som hadde TT`n. JA, svarte jeg, hvorpå medlemmet sa: "ÆKKE DU FOR GAMMAL TIL Å KJØRE TT DA?" Hehe Ungdommen nå tildags altså Vi får bytte bil da vettu så får du bil som står til alderen *mobbe* *mobbe* Men seriøst; jeg har aldri sett på TTen som noen typisk 'ungdomsbil'... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet September 6, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Hehe Ungdommen nå tildags altså Vi får bytte bil da vettu så får du bil som står til alderen *mobbe* *mobbe* Men seriøst; jeg har aldri sett på TTen som noen typisk 'ungdomsbil'... Mr. Gundersen i klubben kalte TT krisebil, synes tross alt det var bedre..... (40 årskrisen...hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim NEI FY FAEN BJØRN HAR DU IKKE SKILTPLATE ENDA ?! Ja, jeg vet, sorry! De ligger klare, skal prøve å få de på i dag. Tenkte å bytte til nye typen skilt når de kommer også. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet September 7, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Ja, jeg vet, sorry! De ligger klare, skal prøve å få de på i dag. Tenkte å bytte til nye typen skilt når de kommer også. BB Bjørn, du glemte å få det jeg har liggende i bilen....du får vente til mandag igjen (du er vel ikke nysgjerrig vel?)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...