#1 Skrevet Juli 20, 2006 Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder fra en dag jeg skiftet venstre hovedlykt på Audien min. I vinter ble jeg overrasket av et brutalt snøvær i Trondheim, noe som kort sagt resulterte i knekte fester på lykta. Man oppdager fort (men kanskje for sent) at det blir polert på veien like foran fotgjengerfelt i byen, og disse C4-flakene stopper ikke lett... Her er et bilde som viser hvor pinglete disse festene er. Ikke rart de knekker! Jeg kom over brukt lykt her på forumet, og etter en stund kom den i posten. Jeg oppdaget raskt at glasset var mer slitt på den "nye" lykta. Dermed var det bare å flytte over glasset. Her ser man at det var en viss forskjell... Flere bilder følger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2006 hehe! Ja en bil på 1600 KG bruker noen meter å stoppe. Hjelper med gode dekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2006 Det første bildet har vel ikke så mye med skifte av lykt å gjøre, men det viser ihvertfall at det blir en del road-kill på sommeren... Denne vepsen (og kompisene hans) hadde vel ikke regnet med at den skulle ende sine dager i en S4-grill som er montert på en Audi 100. Man klarer seg dårlig i varmen uten nok væske, det er derfor tatt hensyn til det under monteringen. En fordel med V6-motoren er ihvertfall at den er såpass flat på toppen at man kan bruke den som arbeidsbenk Jeg ble fratatt kameraet, så det ble ikke noe etter-bilde. Før-bilde glemte jeg naturligvis, men det ble i det minste noen underveis-bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2006 hehe!Ja en bil på 1600 KG bruker noen meter å stoppe. Hjelper med gode dekk da Det er sikkert De er egentlig ganske gode, men beviselig ikke gode nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 Bra den endelig kom på plass så raskt! Jeg var jo så treg til å sende at det hadde tatt kortere tid å sykle trehjulssykkel opp til deg med lykten.. Sånn er det å være så surrete at man glemmer og glemmer og glemmer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2006 Bra den endelig kom på plass så raskt! Jeg var jo så treg til å sende at det hadde tatt kortere tid å sykle trehjulssykkel opp til deg med lykten.. Sånn er det å være så surrete at man glemmer og glemmer og glemmer.. Hehe.. Ikke noe problem Jeg klarte meg fint i mellomtida. Sliter av og til med akkurat det samme selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...