#1 Skrevet Juli 20, 2006 har et svinhjul liggende som jeg skal selge! men lurer på hva det er til? klarer ikke helt å tyde nr som står der desverre noen som har sett dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2006 tror svinghjulene på alle 1.8 motorene som står utenpå cluchen er like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2006 stemmer det.. og dette er ikke ett av dem desverre! som du ser så sitter dette i bakkant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2006 eh: flau : ser det nå ja. er bare så vant med at alle de svinghjulene er like. Hvis du legger ut delenr. er det sikkert noen som kan sjekke med akte:) ikke så lett å tyde alle tallene av bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2006 eh: flau : ser det nå ja. er bare så vant med at alle de svinghjulene er like. Hvis du legger ut delenr. er det sikkert noen som kan sjekke med akte:) ikke så lett å tyde alle tallene av bilde.. har akte selv, men nytter ikke å tyde delnr hverken på bildet eller i virkeligheten!.. derfor jeg håper på at noen har sett dette før kan det være fra 16v auto kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2006 om du pusser rent der dele nr står så kanskje du greier og slå det inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2006 På svinhjul hjelper det ikke med delenummer. Når du bestiller det kommer det komplett med tannkrans. Tannkrans+svinghjul=annet delenummer så da er du like langt. Å tyde svinghjul er ett helvete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2006 kan selvfølgelig være jeg er helt ute å kjører (uten svinghjul) men syns det ligner litt på det man finner på volvo sine b-20/21 motorer? syns bare det minner litt om det.. men er jo bortimot umulig å se på ett svinghjul hvilken bil det hører til.. viss du ser nærmare på første bildet nederst i venstrehjørne så ser det ut som fire ringer. så eg trur det er svinghjul til ein vag. til topic:) eg har eit svinghjul til ein 1,6. kan sjekke om det nr er der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2006 G60.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2006 viss du ser nærmare på første bildet nederst i venstrehjørne så ser det ut som fire ringer. så eg trur det er svinghjul til ein vag. til topic:) eg har eit svinghjul til ein 1,6. kan sjekke om det nr er der HAHA.. DOH joda.. ehm.. slettet det innlegget jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...