Svinghjul: Trenger hjelp med å identifisere

Anbefalte innlegg

har et svinhjul liggende som jeg skal selge! men lurer på hva det er til?

 

 

klarer ikke helt å tyde nr som står der desverre

 

 

noen som har sett dette før?

 

DSC_0011.JPG

 

DSC_0018.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror svinghjulene på alle 1.8 motorene som står utenpå cluchen er like.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det.. og dette er ikke ett av dem desverre!

 

 

som du ser så sitter dette i bakkant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eh: flau : ser det nå ja. er bare så vant med at alle de svinghjulene er like. Hvis du legger ut delenr. er det sikkert noen som kan sjekke med akte:) ikke så lett å tyde alle tallene av bilde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eh: flau : ser det nå ja. er bare så vant med at alle de svinghjulene er like. Hvis du legger ut delenr. er det sikkert noen som kan sjekke med akte:) ikke så lett å tyde alle tallene av bilde..

 

 

 

har akte selv, men nytter ikke å tyde delnr hverken på bildet eller i virkeligheten!.. derfor jeg håper på at noen har sett dette før

 

 

kan det være fra 16v auto kansje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du pusser rent der dele nr står så kanskje du greier og slå det inn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På svinhjul hjelper det ikke med delenummer. Når du bestiller det kommer det komplett med tannkrans. Tannkrans+svinghjul=annet delenummer så da er du like langt. Å tyde svinghjul er ett helvete.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan selvfølgelig være jeg er helt ute å kjører (uten svinghjul) men syns det ligner litt på det man finner på volvo sine b-20/21 motorer? syns bare det minner litt om det.. men er jo bortimot umulig å se på ett svinghjul hvilken bil det hører til..

 

viss du ser nærmare på første bildet nederst i venstrehjørne så ser det ut som fire ringer. så eg trur det er svinghjul til ein vag.

 

til topic:)

eg har eit svinghjul til ein 1,6. kan sjekke om det nr er der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du ser nærmare på første bildet nederst i venstrehjørne så ser det ut som fire ringer. så eg trur det er svinghjul til ein vag.

 

til topic:)

eg har eit svinghjul til ein 1,6. kan sjekke om det nr er der

 

HAHA.. DOH : bh : joda.. ehm.. slettet det innlegget jeg.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.