#1 Skrevet Juli 20, 2006 Heisann! Trenger sårt noe info ang tiltrekkningsmomentet som skal være på enkelmasse svinghjulet på S2 3B....?! Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2006 60nm + 90 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2006 Hjertelig takk! Men i samme slengen, så kan jeg fyre løs; hva skal trykkplaten skrues til med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2006 Hjertelig takk! Men i samme slengen, så kan jeg fyre løs; hva skal trykkplaten skrues til med? sånn passe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 sånn passe;) Som er 25nm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2006 Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2006 Som er 25nm... jeg bruker værtfall aldri momentnøkkel på de skruene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...