#1 Skrevet Juli 20, 2006 Har fått lekt meg litt med familie Passaten. Øyelokk, takspoiler, soting og felger på plass. Nå mangler litt chrome på taket, speilene, og spesialsydde matter inni. Har oppdatert bildene i profilen også. Hva syns?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2006 Så veldig fin ut Digger de felgene og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2006 Visste ikke at Passat kom i allroad edition og? Flott bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2006 Og jeg visste ikke at A6 kom i brøyteversjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2006 Og jeg visste ikke at A6 kom i brøyteversjon... Fortjente kanskje den.. God lønn som snøbrøyter for kommunen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2006 Måkke bølle med Passateiere vettø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2006 Ser veldig bra ut dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2006 pen, men savner senk... den må ned mot modre jord.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2006 pen, men savner senk... den må ned mot modre jord.. helt enig:) blir så utrolig mye penere med senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2006 He he... jeg kommer nok ikke til å senke vogna.... Jeg liker "Allroad" looken, ikke minst så er det praktisk på vinteren, og det er greit å ha litt klaring over de sinnsyke fartsdemperne de klarer å lage her i Trondheim!! Er vel smak og behag dette med senking. Derfor syns jeg det er kult at ikke alle gjør/liker samme look. Blir mere variasjon og forskjell på bilene våre da, og mere å diskutere! Smaken er som baken; delt! I tillegg er jeg vel av den mening av at ingeniørene i Tyskland som designet vogna slik de gjorde, gjorde det fordi de vet hva de driver med... Hvorfor klusse med det perfekte? Har vel allerede klusset nok med de felgene! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2006 Knall fin bil, for ikke å snakke om felgene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...