Anbefalte innlegg

Hoy, noen som vet hvor jeg kan få tak i stoffmatter til min 91 s2?? eller har noen brukte? prøvd hos møller, dem har dem ikke, må isåfall bestilles fra fabrikken i tyskland: dum : (rs2 matter passer ikke: rolleyes )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye rart å finne på ebay: rolleyes

 

var en tråd her for en stund siden om kjøp av stoffmatter med ønsket logo. Prøv å søke på forumet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoy, noen som vet hvor jeg kan få tak i stoffmatter til min 91 s2?? eller har noen brukte? prøvd hos møller, dem har dem ikke, må isåfall bestilles fra fabrikken i tyskland: dum : (rs2 matter passer ikke: rolleyes )

 

Jeg hadde orginale stoffmatter i min s2.. Men dei kasta jeg langt til pokker! Skaff deg gummimatter, det er masse bedre! Vist det er kun til sommer bruk så er jo det sikkert greit, men man hvet jo aldri når regne slår ned i Norge!

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.hoica.de.

 

Send en mail til Maximillian, og du får de spesial sydd etter ønske. Alt fra egne logo, farger osv osv++

 

ca. 1000kr -> 2500kr inkl. frakt, alt avhengig av om du skal ha logo og hvilken kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.hoica.de.

 

Send en mail til Maximillian, og du får de spesial sydd etter ønske. Alt fra egne logo, farger osv osv++

 

ca. 1000kr -> 2500kr inkl. frakt, alt avhengig av om du skal ha logo og hvilken kvalitet.

 

hehe, bra dyrt da:rolleye: er da billigere og besillt dem orginale fra tyskland, men det tar jo votter og vinter: dum : kan jo være intressant og kjøpe orginale gummimatter også hvis noen skulle ha ett sett til overs: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen?

det er jo så mange som bygger s2`er her så noen må vel ha: smil :

kan nøye meg men gummimatter også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.